Antoine Geplaatst: 3 oktober 2016 Geplaatst: 3 oktober 2016 Dag mijn beste, Laatst kwam ik op het lumineuze idee om de dure olie zelf te maken... Een olieflesje vullen met goede olijfolie en dan de kruiden erbij doen (bijvoorbeeld 3 teentjes knoflook), staat leuk en na een paar dagen al heerlijk. Handig ook, want je hebt nu voldoende knoflooksmaak. En geen vieze stinkende knoflookhanden meer Gr Anton Quote In een groen, groen, knollen, knollenland...
Erny Geplaatst: 3 oktober 2016 Geplaatst: 3 oktober 2016 Hmm... knoflook is géén kruid en dus heb je ook geen kruidenolie gemaakt maar knoflookolie. En met knoflook op olie zijn er wel een aantal dingen om op te letten. Lees het bestaande topic over knoflookolie er maar eens op na:knoflook-op-olie-t2210.html Kruidenolie kun je wel gemakkelijk maken, gewoon bv. rozemarijn, tijm, salie e.d. op olie zetten.kruidenolie-en-azijn-maken-t18591.htmlgemacereerde-olie-t5970.html Oh... en mijn handen ruiken heerlijk na het hanteren van verse knoflook... namelijk naar heerlijke knoflook. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.