Geplaatst: 4 oktober 20169 j Het is weer tijd om het ondergronds waterleidingwerk vanaf mijn put met pomp leeg te maken.Ik zit altijd te klojen met een fietspomp en wil een compressor(tje) aanschaffen die ook geschikt is voor auto- en fietsbanden.Heeft iemand een advies want ik heb geen idee wat de capaciteit van zo'n ding moet zijn?
Geplaatst: 4 oktober 20169 j dit zal hem worden denk ik als je het red met een gewone fietspomp zal deze de klus ook klaren gr Adriaan moestuin = zweet op je rug om uiteindelijk uit te kunnen delen = met z'n tweetjes 27 kroppen sla in 1 week moeten opeten = bij de oogst er achter komen dat de konijntjes je voor waren = hosta's kweken om de slakken tevreden te houden
Geplaatst: 4 oktober 20169 j Auteur Ja, die eerste lijkt me wel wat om het hele leidingwerk op te blazen Dat 2de model heb ik ooit gehad (geloof van de Lidl), heb ik teruggebracht ....die pufte alleen wat .Heb jij met dat ding (welk merk?) positieve ervaringen?
Geplaatst: 4 oktober 20169 j Hoi Bertus, geen ervaring mee, mijn redenatie was als het met de fietspomp lukt lukt het zeker ook met een pomp die zelfs autobanden kan oppompen. gr Adriaan moestuin = zweet op je rug om uiteindelijk uit te kunnen delen = met z'n tweetjes 27 kroppen sla in 1 week moeten opeten = bij de oogst er achter komen dat de konijntjes je voor waren = hosta's kweken om de slakken tevreden te houden
Geplaatst: 4 oktober 20169 j Kijk eens in de Aldi, voor 50-60 euro hebt ge er eentje, en redelijk goed. Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
Geplaatst: 6 oktober 20169 j Ik heb een draadloos dingetje van black and decker. Bevalt eeg goed, handig dat ik niet steeds met een verlengkabel hoef te sjouwen en toch mobiel ben. Heeft ook een 'hoog volume lage druk' stand voor bv zwembadjes, en je kan hem automatisch laten afslaan bij een bepaalde druk. 80 euro of zo dacht ik? Ik ben er erg tevreden over.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.