Sam&Max Posted October 26, 2016 Share Posted October 26, 2016 Ik heb sinds 3 maanden met mijn partner een klein boerderijtje gekocht, die we als ons stekkie kunnen maken. Hierbij heb ik een groot stuk tuin tot mijn beschikking om hier een moestuin van te maken.Heb alleen geen idee waar ik moet beginnen. Er staat een druivenboom die het goed doet en waar ik al heerlijk van heb gesnoept. daarnaast in een pot een cherrytomaat plantje en een peperplantje. (deze heb ik nu beide binnen gezet) Dus alle tips zijn welkom Zou foto's kunnen plaatsen maar op dit moment is het bijna alleen maar wat onkruid en ja er staan aardbeienplanten die ook de tuin over beginnen te nemen. Alle tips zijn welkom! Groetjes Rianne Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Persica († december 2016) Posted October 26, 2016 Share Posted October 26, 2016 Welkom, Tips? Mijn tip: Niet eerst in de grond gaan spitten maar eerst eens dit geweldige forum doorspitten dan kom je al een heel end. Veel succes samen! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted October 26, 2016 Share Posted October 26, 2016 Welkom hier Quote Giga-gaas.nl Kom zaterdag 12 april ook naar de Moestuinforumdag in Zelhem! moestuinforum.nl/forum/50-moestuinforum-dag/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
aseel Posted October 26, 2016 Share Posted October 26, 2016 Nou welkom op de forum.. ben super jaloers. Op je nieuwe boerderij. Kun je wat foto van de tuin en de boerderij . Kunnen wij ook genieten . Van de al die ruimte die je hebt Aseel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
petersmit Posted October 26, 2016 Share Posted October 26, 2016 Welkom Rianne Goede tip van persica Quote Ook voor privé vragen beschikbaar! https://www.dutchgardenseeds.com en voor (biologische) zaden natuurlijk.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mellie Posted November 2, 2016 Share Posted November 2, 2016 Welkom en gefeliciteerd met het nieuwe huis! Lijkt me geweldig een boerderij met zon lap grond. Veel plezier gewenst (en succes!) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts