dickstomaten Geplaatst: 18 november 2016 Geplaatst: 18 november 2016 Hallo ik heb 300 soorten tomatenzaden te koop zijn er mensen ge interesseert????Van allerlei kleuren maten en soorten, ook de beschrijving hierover.\Wegens beëindiging van mijn hobby. Voor vragen en info bel of mail. (tel. nr. verwijderd door moderator) Quote
Aluapje Geplaatst: 18 november 2016 Geplaatst: 18 november 2016 Dat was dan een heftige hobby!! Sterkte met het afkicken daarvan.!Paula Quote Ik kweek regenwormen in mijn compostbak
Erny Geplaatst: 18 november 2016 Geplaatst: 18 november 2016 Ik mis wat algemene informatie. Lijst met, of link naar, de beschikbare soorten.Ouderdom van de zaden (of welke bewaarmethode heb je gebruikt).Geef je de zaden weg of wil je er geld voor? En voor de leuk: wat was je favoriete tomatensoort aller tijden? Quote
Ann123 Geplaatst: 18 november 2016 Geplaatst: 18 november 2016 Ik vote ook voor de allerfavorietste tomatensoort. Quote
speets Geplaatst: 4 december 2016 Geplaatst: 4 december 2016 Tja, Dick reageert niet op een PB, dus dan houdt het op Quote "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.
Ann123 Geplaatst: 4 december 2016 Geplaatst: 4 december 2016 Had ook al gemerkt dat mijn pb bleef hangen Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.