Geplaatst: 7 maart 20178 j Auteur Ik heb ook nog Sint Janskruid opgepot Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: 7 maart 20178 j Hi Jorieke, zou je voor mij zo een roodroze duizendbladje en een sint jans kruidje hebben? Ik kan voor je koffie, suiker of zout mee nemen, of als je wat anders nodig hebt?
Geplaatst: 7 maart 20178 j Auteur Komt goed Kim, verras me maar Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: 9 maart 20178 j Auteur Ik heb ook kogeldistelplantjes opgepot, die groeiden tussen de stenen van een gestapeld muurtje. Niet heel handig dus, maar ik kon ze er mooi uittrekken. Een flinke wortel al, dus die gaan hard groeien dit jaar. Alles wat ik oppot en waar niemand meteen op inschrijft, komt op de ruiltafel te staan. Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: 9 maart 20178 j Die vind ik zo cool! Kun je eentje voor mij opschrijven? Zaait zich volgend jaar dan vanzelf wel weer uit.En wat kan ik voor jou meenemen Jorieke?
Geplaatst: 9 maart 20178 j Auteur Als er verder niemand komt dan krijg je ze alle 4 Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: 9 maart 20178 j Neenee, ik wil er ook graag eentje We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 10 maart 20178 j Auteur Ik zal er meer gaan zoeken nog, er moeten er genoeg staan Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: 11 maart 20178 j Auteur Stukken van mijn (vroege) rabarber gestoken: en ze zijn ook alweer op Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: 13 maart 20178 j Ik zou wel wat duizendbladzaailingetjes willen. De winterakoniet staat nu nog lekker te bloeien, ik graaf wel wat voor je uit. Voor nog wat extra buddleia zal ik een zaailingen check doen in de tuin, maar kan deze nog niet met zekerheid beloven
Geplaatst: 13 maart 20178 j Auteur Tuurlijk, je mag er ook meer Ik heb ze in de halfschaduw staan. In de ochtend staan ze in de zon, nu 'smiddags ook nog een beetje, maar van de zomer staan de bomen daar weer in het blad en geven ze meer schaduw in de middag. Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: 13 maart 20178 j Ow...dan heb ik een ideaal plekje ervoor...Mag ik er dan nog een? Kan mijn buurman er ook blij mee maken...(alleen als er verder geen gegadigden zijn..dan he?) weet je toevallig de naam ook?
Geplaatst: 13 maart 20178 j Auteur Nee, ik weet de naam niet. En ik heb leuk wat stukken afgestoken en opgepot dus er is genoeg Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: 16 maart 20178 j Auteur Ik heb nog wat zaken toegevoegd, onder andere frambozen. Er komen veel scheuten op, daar waar ze niet horen, en die gaan we er morgen uitscheppen. De meeste zijn doornloos, maar alles staat door elkaar dus de soortnamen weet ik niet. Mocht je een flink stuk willen inplanten, dan kan ik er heel wat voor je bewaren. Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: 22 maart 20178 j Hallo Jorieke, Heb je misschien nog een potje scharlei voor mij beschikbaar? Zoals ik in het aanmeldtopic schreef, het is nog wel een beetje onder voorbehoud dat we komen, maar mijn lief zou erg graag een plantje scharlei hebben Scent & Spice | Genieten, denken en doen met kruiden! In het Pakhuis | Inspirerende en kleinschalige vergaderruimte en workshoplocatie in de Betuwe
Geplaatst: 23 maart 20178 j Hey, Die cerise queen...duizendblad is die kleurvast? Zo ja zou ik een zaailing mogen? En de frambozen? Zijn die een beetje lekker?
Geplaatst: 23 maart 20178 j Auteur @ Sin Fronteras: komt goed. @ Ciska: het zijn stukjes van mijn eigen planten, niet uitgezaaid, dus ik verwacht gewoon de goede kleur(en). Ik heb ze vorig jaar, of het jaar daarvoor alweer trouwens, gezaaid van gekocht zaad. En nu dus die kluwen opgespit en opgedeeld. De frambozen; het is een pot vol met stengels geworden die ik apart heb gezet. Met uitlopers uit de hele fruittuin, dus het kan van alles zijn. Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: 23 maart 20178 j Super....dan wil ik wel een klein stekje van de cerise queen... Het zijn alleen rode frambozen toch? maar zijn ze ook lekker?
Geplaatst: 24 maart 20178 j Auteur Er zou ook zomaar een gele tussen kunnen zitten, al denk ik van niet. Verder rood/roze ja. En ze smaken naar frambozen Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: 24 maart 20178 j Goh echt?..... Nee geintje.. ..doe mij maar die pot....kan ik ze kleiner snoeien voordat ze de auto in gaan? Hoef dit jaar hier per de nog geen vruchten van te hebben.....maar die frambozen van Gee schieten niet op met groeien. en er moet nog wel een stukje ingeplant worden...kan haar moeilijk vragen om haar halve haag eruit te scheppen Je krijgt ter ruil boodschappen van mij....is er iets wat je echt in grote hoeveelheden nodig hebt? Zeezout of bepaalde soort suiker, meel of of of...roept u maar!!
Geplaatst: 24 maart 20178 j Auteur Hoeveel planten denk je dat je nodig hebt? Ik denk dat er in die pot nu een stuk of 10 zitten, maar ik zie alweer van alles opkomen in de paden. Ook Japanse wijnbes. Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.