Chrissie Geplaatst: 21 december 2016 Geplaatst: 21 december 2016 Hallo allemaal , Ik ben Chris Ik ben een gepensioneerde spoorman vroeger had ik een tuin op grond van de spporwegen dus langs de rails deze tuin was 400 mrt, en was aan de rand van het Naardermeer. Dat soort tuinen kan tegenwoordig niet meer dus ik heb nu een tuin bij vtv Naarden van 200 mrt leuk om in te werken en te doen het is en blijft een leuke hobby. Chris Quote
Charly Geplaatst: 22 december 2016 Geplaatst: 22 december 2016 Oh Naarden! Mooie omgeving hoor! Welkom en we lezen graag met je mee. Quote wees bevriend met kleine dingen
Jeroen76 Geplaatst: 22 december 2016 Geplaatst: 22 december 2016 Welkom! M'n opa had ook een volkstuin naast het spoor in Sneek. Is dat inmiddels dan niet meer toegestaan? Hier ook 200m2 en zal me ook eens voor gaan stellen vanavond want dat is er nog steeds niet van gekomen. Gr. Jeroen Quote
roeier Geplaatst: 22 december 2016 Geplaatst: 22 december 2016 Volgens mij was het vroeger vrij gebruikelijk dat tuintjes echt vlak tegen het spoor aanzaten, was ook zo in Franeker.Nu is dat toch overal verboden toegang geworden? Tuintjes in de buurt van het spoor kan natuurlijk wel, maar dan op z'n minst met een degelijke afscheiding ertussen. Anders doe je aan 'guerilla gardening', ik ken wel mensen die dat doen, ook aan het spoor, maar dat is dan iets wat niet mag.Ik ben wel benieuwd waar die tuintjes in Sneek zitten of zaten, want die plaats reis ik 4x per week doorheen. Quote
Jeroen76 Geplaatst: 23 december 2016 Geplaatst: 23 december 2016 Ik was 8 toen wij vanuit Sneek naar het Brabantse Gemert verhuisden met ons gezin. Daarna ben ik niet vaak meer met opa mee geweest en heeft hij de tuin daarna ook vrij snel opgegeven denk ik. Dat is inmiddels zo'n 32 jaar geleden. Er zal veel veranderd zijn in die tijd. Het was een flinke tuin, smal en lang dat weet ik nog wel en je moest echt het spoor over stappen om er te komen. Ik zal het eens aan m'n tante uit Sneek vragen of m'n moeder. Quote
petersmit Geplaatst: 26 december 2016 Geplaatst: 26 december 2016 Welkom Chris en succes in je nieuwe tuin! Quote Ook voor privé vragen beschikbaar! https://www.dutchgardenseeds.com en voor (biologische) zaden natuurlijk..
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.