Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Lie heeft vandaag nogal ruim pootaardappels gekocht. Twee soorten vroege, Rosabelle en Osiris.

Deze blijven voorlopig nog even vorstvrij maar koud in het donker. Vanaf maart ( half denk ik) ga ik ze laten spruiten in het licht.

Ik wil graag ruilen tegen wat mooie (dit jaar aangeschafte) Texla`s (10) en Pink Fir Apple (10).

Dan hou ik ook nog wel wat over om tegen andere zaken te ruilen wie dat wil.

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

• 2 weeks later...
Geplaatst:

Ik heb de afleggers van de Japanse wijnbes opgepot en in de kas gezet, ik zal binnenkort wel zien of ze niet teveel last hebben gehad van de kou op de Keyholegarden.

Verder enkele polei-munt afleggertjes toegevoegd.

• 2 weeks later...
Geplaatst:

Die aardappelen ruilen daar ga ik toch niet op gokken..ik ga dus zelf op zoek in Nederland om Texla te kopen.

De aardappelen die ik over heb:

Wie wil kan een deel van onze pootaardappelen overnemen voor het bedrag dat ik er voor betaald heb, 9 cent per pootaardappel

Ik heb in de aanbieding 50 stuks Rosabelle, roodschillige om zijn smaak gewaardeerde aardappel, vroeg, patat, salade, gekookt

En 25 stuks Osiris geelschillig, multigebruik, friet, puree, gekookt enz. zeer goede opbrengst, vroeg

Geplaatst:

Wortel, bloemen is misschien fout, maar compostwormen die vraag ik juist..heb jij die niet aan Weknow gevraagd?

De bloemen haal ik er af en zet de aalbes erbij voor jou.

Geplaatst: (aangepast)

Hihi lekker verwarrend.

Volgens mij geef ik aan jou emmers en compostwormen. (Ik zoek ze niet, komen hier vanzelf )

En ik krijg dan van jou koningskaars, aalbes en je zou nog kijken voor bloeiend zaad.

aangepast door Gast
Geplaatst:

Ik heb veel interesse in de smeerwortel, met name ook de russische. Als je die voor me hebt graag. Ik kan er wel wat gebruiken.

Ik heb in ruil plantjes van de paprika alma, een tikje pittig. Wel een leuke kleine paprika. Ik heb nog wel meer paprika's (californian wonder) en ook pepers, maar dan vooral pittige zoals ring of fire.

Verder een aantal stokbonen (pronkbonen van der wal 52 en sweet australian Vreeken 048450.1) Ook nog stamslabonen Purple Queen Vreeken 046305. Ze zijn te groot voor onze tuin.

Ik heb ook nog een stek van een herfstframboos.

Of daar iets bij is? Ik hoop het maar.

Anders kan ik altijd nog verder zoeken in mijn zadendoos, of buiten in de tuin.

Ik kan er helaas niet bij zijn, maar Ciska wil wel iets voor me meenemen gelukkig.

met groene groet,

koolrabi

https://zolekkergezond.nl/

Geplaatst:

Appelvrouw, ik zou ook wel een doosje eieren willen uitproberen. Is gelijk een test of ik zelf ooit eenden wil. Geef maar aan wat je er voor krijgt (wil er best voor betalen hoor).

Geplaatst:
Ik heb veel interesse in de smeerwortel, met name ook de Russische. Als je die voor me hebt graag. Ik kan er wel wat gebruiken.

Ik kan er helaas niet bij zijn, maar Ciska wil wel iets voor me meenemen gelukkig.

Hoi mw. Rabii, jammer dat je niet kunt komen, het is al wel weer jaren geleden hè dat je op de MTFD was. Fijn dat Ciska mee wil nemen!

Wil je alleen de blauwe smeerwortel? IK zal een stel plantjes voor je uitsteken en samen in een pot stoppen.

Iedere paprikaplant is welkom van beide soorten, daar kan je me heel blij mee maken

Wortel ik denk dat ik genoeg eieren heb tegen die tijd (mijn twee eenden leggen nu allebei een ei iedere dag, en ik wil geen kleintjes dit jaar) en anders vraag ik er wel wat aan de buurman. Hij vraagt 30 cent per ei.

Geplaatst:

Wortel ik denk dat ik genoeg eieren heb tegen die tijd (mijn twee eenden leggen nu allebei een ei iedere dag, en ik wil geen kleintjes dit jaar) en anders vraag ik er wel wat aan de buurman. Hij vraagt 30 cent per ei.

Dat is helemaal prima Graag 1 doosje.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...