appelvrouw Geplaatst: 1 februari 2017 Auteur Geplaatst: 1 februari 2017 Zeker Jorieke.Vincent zal ik hem zonder munt maken? Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
appelvrouw Geplaatst: 1 februari 2017 Auteur Geplaatst: 1 februari 2017 Lie heeft vandaag nogal ruim pootaardappels gekocht. Twee soorten vroege, Rosabelle en Osiris.Deze blijven voorlopig nog even vorstvrij maar koud in het donker. Vanaf maart ( half denk ik) ga ik ze laten spruiten in het licht.Ik wil graag ruilen tegen wat mooie (dit jaar aangeschafte) Texla`s (10) en Pink Fir Apple (10).Dan hou ik ook nog wel wat over om tegen andere zaken te ruilen wie dat wil. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
appelvrouw Geplaatst: 10 februari 2017 Auteur Geplaatst: 10 februari 2017 Ik heb de afleggers van de Japanse wijnbes opgepot en in de kas gezet, ik zal binnenkort wel zien of ze niet teveel last hebben gehad van de kou op de Keyholegarden.Verder enkele polei-munt afleggertjes toegevoegd. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
appelvrouw Geplaatst: 21 februari 2017 Auteur Geplaatst: 21 februari 2017 Die aardappelen ruilen daar ga ik toch niet op gokken..ik ga dus zelf op zoek in Nederland om Texla te kopen.De aardappelen die ik over heb: Wie wil kan een deel van onze pootaardappelen overnemen voor het bedrag dat ik er voor betaald heb, 9 cent per pootaardappelIk heb in de aanbieding 50 stuks Rosabelle, roodschillige om zijn smaak gewaardeerde aardappel, vroeg, patat, salade, gekooktEn 25 stuks Osiris geelschillig, multigebruik, friet, puree, gekookt enz. zeer goede opbrengst, vroeg Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Erny Geplaatst: 22 februari 2017 Geplaatst: 22 februari 2017 Jet!!! Je paprikazaad wil niet kiemen (tot nog toe, mijn zaad wel)... Quote
Nasuada Geplaatst: 22 februari 2017 Geplaatst: 22 februari 2017 Hey, ik zou je nog even een reminder sturen voor de foto van de appelazijn pot.Bij deze Quote https://www.deblijehoeve.nl/
Wortel Geplaatst: 22 februari 2017 Geplaatst: 22 februari 2017 Ik zie dat bij mij geef zaad bloem staat, volgens mij moeten dat compostwormen zijn Ik zou ook nog wel graag een witte aalbes willen als dat mag. Quote
appelvrouw Geplaatst: 23 februari 2017 Auteur Geplaatst: 23 februari 2017 Wortel, bloemen is misschien fout, maar compostwormen die vraag ik juist..heb jij die niet aan Weknow gevraagd?De bloemen haal ik er af en zet de aalbes erbij voor jou. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Wortel Geplaatst: 23 februari 2017 Geplaatst: 23 februari 2017 (aangepast) Hihi lekker verwarrend.Volgens mij geef ik aan jou emmers en compostwormen. (Ik zoek ze niet, komen hier vanzelf )En ik krijg dan van jou koningskaars, aalbes en je zou nog kijken voor bloeiend zaad. 24 februari 2017 aangepast door Gast Quote
appelvrouw Geplaatst: 23 februari 2017 Auteur Geplaatst: 23 februari 2017 O lekker bezig zeg..ik pas het weer aan Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
appelvrouw Geplaatst: 25 februari 2017 Auteur Geplaatst: 25 februari 2017 Ik heb zeker eenden eieren begin april. Wie dat eens wil proberen (bv kerrie-eieren (surinaams bijgerecht))? Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Ciska Geplaatst: 26 februari 2017 Geplaatst: 26 februari 2017 Jet, De thuiskok wil graag gezouten eende eieren willen maken, hij zegt dat dit lekker is...Dus als je een paar kunt missen? Quote
appelvrouw Geplaatst: 26 februari 2017 Auteur Geplaatst: 26 februari 2017 Ik zet ze er voor je bij! Hoeveel wil je er? Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
appelvrouw Geplaatst: 26 februari 2017 Auteur Geplaatst: 26 februari 2017 6 dus..dat lijkt me prima Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
angela († maart 2025) Geplaatst: 26 februari 2017 Geplaatst: 26 februari 2017 Mocht het met de kippen eitjes niet lukken dan mogen eenden eitjes ook mijn moeder vind die wel lekker.Maar kijk maar. Quote
appelvrouw Geplaatst: 26 februari 2017 Auteur Geplaatst: 26 februari 2017 ok Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
koolrabi Geplaatst: 26 februari 2017 Geplaatst: 26 februari 2017 Ik heb veel interesse in de smeerwortel, met name ook de russische. Als je die voor me hebt graag. Ik kan er wel wat gebruiken. Ik heb in ruil plantjes van de paprika alma, een tikje pittig. Wel een leuke kleine paprika. Ik heb nog wel meer paprika's (californian wonder) en ook pepers, maar dan vooral pittige zoals ring of fire. Verder een aantal stokbonen (pronkbonen van der wal 52 en sweet australian Vreeken 048450.1) Ook nog stamslabonen Purple Queen Vreeken 046305. Ze zijn te groot voor onze tuin. Ik heb ook nog een stek van een herfstframboos. Of daar iets bij is? Ik hoop het maar. Anders kan ik altijd nog verder zoeken in mijn zadendoos, of buiten in de tuin. Ik kan er helaas niet bij zijn, maar Ciska wil wel iets voor me meenemen gelukkig. Quote met groene groet, koolrabihttps://zolekkergezond.nl/
Wortel Geplaatst: 26 februari 2017 Geplaatst: 26 februari 2017 Appelvrouw, ik zou ook wel een doosje eieren willen uitproberen. Is gelijk een test of ik zelf ooit eenden wil. Geef maar aan wat je er voor krijgt (wil er best voor betalen hoor). Quote
appelvrouw Geplaatst: 26 februari 2017 Auteur Geplaatst: 26 februari 2017 Ik heb veel interesse in de smeerwortel, met name ook de Russische. Als je die voor me hebt graag. Ik kan er wel wat gebruiken. Ik kan er helaas niet bij zijn, maar Ciska wil wel iets voor me meenemen gelukkig. Hoi mw. Rabii, jammer dat je niet kunt komen, het is al wel weer jaren geleden hè dat je op de MTFD was. Fijn dat Ciska mee wil nemen!Wil je alleen de blauwe smeerwortel? IK zal een stel plantjes voor je uitsteken en samen in een pot stoppen.Iedere paprikaplant is welkom van beide soorten, daar kan je me heel blij mee maken Wortel ik denk dat ik genoeg eieren heb tegen die tijd (mijn twee eenden leggen nu allebei een ei iedere dag, en ik wil geen kleintjes dit jaar) en anders vraag ik er wel wat aan de buurman. Hij vraagt 30 cent per ei. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
koolrabi Geplaatst: 26 februari 2017 Geplaatst: 26 februari 2017 @ appelvrouw: fijn dat je wat Russische smeerwortel voor me hebt. Ik zal een aantal paprikaplantjes voor je mee gevenaan Ciska. Quote met groene groet, koolrabihttps://zolekkergezond.nl/
Wortel Geplaatst: 26 februari 2017 Geplaatst: 26 februari 2017 Wortel ik denk dat ik genoeg eieren heb tegen die tijd (mijn twee eenden leggen nu allebei een ei iedere dag, en ik wil geen kleintjes dit jaar) en anders vraag ik er wel wat aan de buurman. Hij vraagt 30 cent per ei. Dat is helemaal prima Graag 1 doosje. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.