balkontuinder Geplaatst: 17 maart 2017 Auteur Geplaatst: 17 maart 2017 Ik wil die tomatenmeststof wel overnemen? Ik koop anders toch. Wat wil je er voor? Ik heb geen idee, ik vind het wel goed zo, momenteel hoop ik nog steeds dat die pepers voor jou gaan aanslaan. Zie dit maar als de troostprijs mocht het niet lukken. Quote
balkontuinder Geplaatst: 21 maart 2017 Auteur Geplaatst: 21 maart 2017 ik zoek nog kamillezaad, heeft iemand dat toevallig? Anders koop ik volgende week een zakje. Quote
balkontuinder Geplaatst: 21 maart 2017 Auteur Geplaatst: 21 maart 2017 Tof Jootje! Dankjewel. Kan ik jou ook met iets blijmaken? Quote
balkontuinder Geplaatst: 21 maart 2017 Auteur Geplaatst: 21 maart 2017 waarom duw ik nou toch steeds op het verkeerde knopje...? weer een dubbele! Nuttig gebruiken dan maar. Als iemand iets uit mijn lijstje wil hebben maar niets te ruilen heeft is dat geen probleem. Roep maar gewoon wat je wilt hebben! Quote
jootje Geplaatst: 21 maart 2017 Geplaatst: 21 maart 2017 Ik wilde eigenlijk vragen om een ananaskers zaailing, maar zag dat ie nu doorgestreept staat. Zeker net zo goed opgekomen als bij mij? NIET! Maar van wat pastinaakzaad word ik ook gelukkig, als deze dit jaar nog te zaaien is. Quote
balkontuinder Geplaatst: 21 maart 2017 Auteur Geplaatst: 21 maart 2017 Ik heb er een paar, van die ananaskersjes, maar het zijn nog kiempjes en de helft is inderdaad niet opgekomen. Maar ik heb vandaag bijgezaaid, dus kan op goed geluk wel twee kleintjes overpotten. Die pastinaken zijn ook goed. Ik heb ze eind vorig jaar gekocht. Volgend jaar heb ik er niks meer aan dus dan geef ik ze liever weg. Quote
balkontuinder Geplaatst: 28 maart 2017 Auteur Geplaatst: 28 maart 2017 nieuw toegevoegd: - boek: 80 wandelingen van natuurmonumenten (uit 2016)- boek: readers digest Voeding die schaadt, voeding die baat- zaailing paprika Kapiya UV- twee zaailingen Jip en Janneke struiktomaatjes- zaden groene stengelbroccolli- paar kleine flesjes 250 en 100 ml Quote
appelvrouw Geplaatst: 30 maart 2017 Geplaatst: 30 maart 2017 mag ik de paprika?enne die flesjes zijn ze misschien bruin? Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
balkontuinder Geplaatst: 30 maart 2017 Auteur Geplaatst: 30 maart 2017 Ja natuurlijk! Ik weet alleen niet hoe hoog deze wordt. En goed nieuws, er is ook toch nog een Hungarian Wax ontkiemt. De flesjes zijn van blank glas. Quote
appelvrouw Geplaatst: 31 maart 2017 Geplaatst: 31 maart 2017 De flesjes zijn dan niks voor mij ik zoek bruine glazen flesjes voor de tinctuur Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
balkontuinder Geplaatst: 2 april 2017 Auteur Geplaatst: 2 april 2017 Okidoki. Nouja, ik neem ze gewoon mee voor de ruiltafel en als niemand interesse heeft weer terug mee naar huis natuurlijk. Heeft iemand misschien een paar palmkoolzaden voor mij? Of een zaailingetje? Ik wil het toch weleens gaan proberen. Ik heb zelf nog wat rode plantuitjes in de ruil. Cadeau gekregen, maar ik ga nooit zo'n hele zak leegeten! Quote
balkontuinder Geplaatst: 3 april 2017 Auteur Geplaatst: 3 april 2017 Dankjewel Kim! Wil jij ook iets van mij? Quote
Ciska Geplaatst: 3 april 2017 Geplaatst: 3 april 2017 Hey ik neem de plantuitjes graag over...Ik kan de Franse dragon voor je stekken? Ik heb nog rozemarijn die een ander huisje zoekt.. Quote
balkontuinder Geplaatst: 3 april 2017 Auteur Geplaatst: 3 april 2017 Oh dat is wel leuk die franse dragon! Ik heb mexicaanse dragon die ik in de thee gebruik, maar die lijkt er nog wat moeite mee te hebben deze lente. Een rozemarijn heb ik al. Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 3 april 2017 Geplaatst: 3 april 2017 Nog nooit van Mexicaanse dragon gehoord smaakt hij ook echt anders? Quote
balkontuinder Geplaatst: 3 april 2017 Auteur Geplaatst: 3 april 2017 Nog nooit van Mexicaanse dragon gehoord smaakt hij ook echt anders? Ik heb geen idee angela, ben niet zo bekend met de franse. De mexicaanses dragon stond als Tagetes Lucida in de winkel en smaakt erg sterk naar anijs. De geur trok me aan. Echt zoooo lekker. Ik eet ook gewoon losse blaadjes als ik langsloop. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.