Ga naar inhoud

Wil je minder Advertenties?

Maak dan nu een account of log in!

Image Image Image Image Image

Featured Replies

Geplaatst:

Laatste tijd zie ik vaak spammers op de forum, en 2 dagen zelfs uit Rusland met russische spam

Het betekend, dat robots hebben filter bij registratie kunnen omgaan. Zou het helpen om bij registratie een domme vraag te stellen, de antwoord is vrij duidelijk, maar vraag is alleen door mens te begrijpen, voorbeeld - op welke planeet leven wij - antwoord - Aarde... Kan met kleine letters

Geplaatst:

Ik vrees dat onze simpele maar doeltreffende (door Frank Houweling gemaakte) captcha code dan nu eindelijk is gekraakt.

regi31701484946371.png

Als de spam structureel blijkt passen we de captcha aan.

Het blijven melden van toekomstige spam berichten helpt ons bij het modereren, dus bedankt

Geplaatst:
  • Auteur

Ja, ik zag die captcha... Is zeker gekraakt... Zoveel ik weet, forums op phpBB hebben ook mogelijkheid om gewone vragen te stellen. (mogelijk, een extra module te downloaden). Met beetje idiotische en kinderachtige vraag kunnen spamrobots nog niet door

• 3 weeks later...
Geplaatst:

Eigenlijk, moet je een random captha hebben. Die of vraagt vul hier niets in of die inderdaad vraagt vul de groente in die je ziet. Met een muis naar links of recht over een balkje trekken of swipen is ook een hele effectieve. En zorgen dat accounts niet gehackt worden.

[*]

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic