sannegrootenboer Geplaatst: 5 februari 2017 Geplaatst: 5 februari 2017 Ik wil een kruidentuin aan gaan leggen en vraag me af of jullie nog kruiden zaad "over" hebben wat ik over kan nemen?Ik hoor het graag van jullie. GroetjesSandra Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
Bit Geplaatst: 5 februari 2017 Geplaatst: 5 februari 2017 Dag Sanne. Misschien een leuk idee jezelf ook even voor te stellen in het 'voorstel-topic': voordeur-f6.html Sowieso vergroot dat wel wat je kans, dat er iemand op een zaad-vraag reageert. Quote
sannegrootenboer Geplaatst: 5 februari 2017 Auteur Geplaatst: 5 februari 2017 Dag Sanne. Misschien een leuk idee jezelf ook even voor te stellen in het 'voorstel-topic': voordeur-f6.html Sowieso vergroot dat wel wat je kans, dat er iemand op een zaad-vraag reageert. Gedaan Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
Flup Geplaatst: 7 februari 2017 Geplaatst: 7 februari 2017 Zelf zaden kopen is makkelijker en goedkoper ook. Bij de Aldi heb je bijvoorbeeld elk jaar een aanbieding dat je heel veel soorten groenten en kruidenzaden kunt kopen voor zo'n 15 cent per verpakking. Dat is goedkoper dan zaden van een ander over te nemen + de verzendkosten te betalen. Quote
Jan Lokman Geplaatst: 7 februari 2017 Geplaatst: 7 februari 2017 en deze week bij de lidl Quote "Natura non nisi parendo vincitur "
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.