Geplaatst: 20 maart 20178 j Ik heb 2 aardperen voor je in een potje gedaan, die heb ik gekregen van iemand van de vereniging.
Geplaatst: 24 maart 20178 j Auteur Als alles goed blijft gaan, heb ik van de volgende plantjes 1 zaailing over: Tomaten:- yellow pear- violet jasper (2)- oranje van goeijenbier (2)- blush - tigrella - early annie - rose de bern- principe Borghese - money maker Aubergine, 1 zaailing, is of een groene of paarse vrucht, was een mix Twee dwergzonnebloemen, tevens mix
Geplaatst: 24 maart 20178 j Oh had dat lijstje nu niet geplaatst Interesse in:oranje van goeijenbier blush rose de bern Ik heb eventueel Roma tomaat over als je wil?En ik kan wel een stek maken van de vlier is wel een gewone?
Geplaatst: 24 maart 20178 j Auteur Neem ik alle drie voor je mee Angela! Een romaatje komt zeker Goed terecht en een stek van vlier zou heel fijn zijn, gewone vlier is helemaal prima!
Geplaatst: 27 maart 20178 j Ik heb een mini vliertje uit getrokken..hij is maar 10 cm groot en zit al even in een potje..wil je die ook? We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 30 maart 20178 j Auteur Ik heb ook nog een black cherry en een tomatito zaailing over voor wie interesse heeft
Geplaatst: 31 maart 20178 j Volgens jouw post, had je nog zaden over van de roze rettich/rammenas? Dan graag een paar zaden Zul je thuiskok blij mee maken.
Geplaatst: 4 april 20178 j Auteur Heeft er iemand toevallig nog wat zaad van parijse worteltjes op overschot?
Geplaatst: 4 april 20178 j Ow...neem ik voor je mee....een heeel zakje vol. Mijn cavias vonden dat maar niets...hebben liever de lange variant...zit meer wortel aan
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.