Geplaatst: 7 maart 20178 j Dachten wij dat de kippenren een mooie plek was om vogels bij de aardbeien weg te houden, blijken de kippen de plantjes erg lekker te vinden. Het resultaat: we hebben geen aardbeiplanten meer. Nu planten aardbeien zich erg gemakkelijk voort en vinden wij het (daarom) jammer nieuwe stekken te kopen. Misschien heeft iemand nog wel stekken over, die tegen een laag prijsje opgestuurd kunnen worden? We horen het graag! Het hoeft overigens niet per direct, het mag gewoon wanneer het uitkomt. Alvast bedankt! ~ Vita rosa est ~
Geplaatst: 8 maart 20178 j Dachten wij dat de kippenren een mooie plek was om vogels bij de aardbeien weg te houden, blijken de kippen de plantjes erg lekker te vinden. Het resultaat: we hebben geen aardbeiplanten meer.Onze kippetjes zitten ook verdacht vaak in de aardbeienbak te rommelen. En ik krijg het idee dat er minder staat dan vorig jaar... Misschien toch maar de moestuin voortijdig afschermen. Ze blijven wel van de winterknoflook en winterui af. Ook de eeuwige moes laten ze staan. Bedankt voor de hint! Een klein natuurparadijsje in de oceaan van het Groene Hart. Ontmoet onze Eilanders op Eiland aan de Veen: http://www.natuursporen.nl
Geplaatst: 8 maart 20178 j Wij hebben op verschillende plaatsen in de tuin, aardbei plantjes laten verwilderen.Je kan er hier wel krijgen.
Geplaatst: 8 maart 20178 j Dit is niet echt de tijd natuurlijk van losse stekken te kopen. De meeste mensen hebben de eigen stekken alweer geplant ben ik bang. Waarschijnlijk ben je op de hoogte maar https://kweduivenvoorden.nl levert frigo stekken voor een heel schappelijke prijs. Ook met de verzendkosten die je mogelijk via iemand hier betaald zal je dit niet veel extra kosten. Duivenvoorden staat goed aangeschreven hier!
Geplaatst: 8 maart 20178 j Auteur Klopt Nedlets, maar ik dacht er nu (pas) aan. Later dit jaar haal ik het misschien nog eens naar boven. Zo zag dat eruit in de zomer: ~ Vita rosa est ~
Geplaatst: 8 maart 20178 j Hahaha. Oh sorry maar zo herkenbaar, mijne eten ook de plantjes op. Maar niet de aardbeien, die lusten ze niet........
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.