Itoero Geplaatst: 31 maart 2017 Geplaatst: 31 maart 2017 Een drietal tomatenplantjes zijn nu al bijna 30 cm. Hoe kan ik de groei een beetje temperen? Een lichte kaliumbemesting?Het kan nog een maand duren eer ze de serre in kunnen.... Quote Potgrond, de basis van nen bloemenwinkel!
oscardevos Geplaatst: 31 maart 2017 Geplaatst: 31 maart 2017 Op een lichte (geen directe zon) en koele plek kun je de groei remmen.En natuurlijk niet bemesten/watergift aanpassen. Quote
henkg Geplaatst: 31 maart 2017 Geplaatst: 31 maart 2017 Bij mij zijn ze nog lang geen 30 cm hoog. Kan ook komen omdat ik ze pas vandaag gezaaid heb Excuus voor de flauwe grap, maar met zo'n grote open deur kon ik het niet laten ... Quote 2025_teeltlijst (.xlsx)
DennisUtrecht Geplaatst: 31 maart 2017 Geplaatst: 31 maart 2017 Gewoon diep uitplanten, niks aan de hand. De hele stam gaat wortels maken dan Quote
RobO Geplaatst: 31 maart 2017 Geplaatst: 31 maart 2017 beetje schuin in de grond, heb je nog meer wortelsof toppen en stekken, heb je nog meer planten, tijd genoeg mi Quote
Bit Geplaatst: 31 maart 2017 Geplaatst: 31 maart 2017 of bij de grond afknippen en opnieuw zaaien ? Ben je precies mooi op tijd. Sja. inkoppertje wel. Geeft niks hoor. Hebben we allemaal wel gehad denk ik. Ik in ieder geval wel. Gewoon te vroeg gezaaid, gewoon te weinig licht kunnen geven, te snel gaan mesten etc etc.Geeft niks. Dat schuin her-potten is zeker een optie, lekker diep. En koeler zetten dus ook. Al naar buiten is ook een optie ( weet niet of dat voor jou geldt, waar je ze dan kunt zetten ), maar moet je goed weten wat je doet wel. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.