MeneerWortel Geplaatst: 25 mei 2017 Geplaatst: 25 mei 2017 Ik ben teruggeslagen van mijn werk.Als 43-jarige is er geen werk meer.Als er mensen zijn die willen investeren in een vakantieplaats kan ik aan de gang.Ik wil een boerderij kopen in oost Europa.Wie wil investeren en letterlijk de vruchten plukken? Groeten Leon. Quote
Flup Geplaatst: 26 mei 2017 Geplaatst: 26 mei 2017 Voor dit soort plannen kun je beter een crowdfunding-actie opzetten. Dit forum lijkt mij minder de doelgroep, je hebt hier ook speciale sites voor. Zorg wel dat je je plannen goed hebt uitgewerkt, dan is de kans groter dat men geld wil investeren. Veel succes met je plannen. Quote
0xygen Geplaatst: 29 mei 2017 Geplaatst: 29 mei 2017 Dit is een oproep om gratis je oude dag te kunnen hebben in oost europa? Quote
0xygen Geplaatst: 30 mei 2017 Geplaatst: 30 mei 2017 https://www.gofundme.com/ Daar een verhaal vertellen en hopen dat mensen wat doneren. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.