Geplaatst: 6 januari 20223 j Ow… die worsten zijn altijd can varken helaas [emoji53]Ja vaak wel, helaas niet halal dan.
Geplaatst: 15 januari 20223 j Hoe gaat het met je ‘ham’ @ bertm?Nog steeds in het vacuüm in de koelkast.Af en toe draaien en lieve woordjes tegen zeggen [emoji12]
Geplaatst: 26 januari 20223 j Zoeven met mijn dochter bij de Lilly's op Tussenmeer een overheerlijke tosti met kalfsham gegeten. Is dat een alternatief voor je? Kalfsvlees is natuurlijk zachter en misschien ook vetter dan rundvlees.
Geplaatst: 27 januari 20223 j Auteur Ik heb echt geen idee… moet eerlijk bekennen dat het me steeds minder aantrekt. Allemaal beren op de weg [emoji41]
Geplaatst: 5 juni 20223 j Auteur Nog steeds in het vacuüm in de koelkast.Af en toe draaien en lieve woordjes tegen zeggen [emoji12]Ik ben zo benieuwd hoe het resultaat was geworden @Bertm van je rund! Was het het proces waard?
Geplaatst: 5 juni 20223 j Ik ben zo benieuwd hoe het resultaat was geworden @Bertm van je rund! Was het het proces waard? Helaas is hij tijdens het proces “ dicht geslagen”.De buitenkant is te hard gedroogd waardoor de binnenkant niet meer kan drogen.Volgende keer beter [emoji22]
Geplaatst: 5 juni 20223 j Auteur Jeetje…. Lastig zeg! Maar extra demotiverend als de kenner er pech mee heeft
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.