Geplaatst: 3 april 20196 j Mijn eerste shii-takes oogst! Ik denk dat ik een gedeelte ga drogen en dan fijn malen als een soort paddenstoelenbouillon.
Geplaatst: 3 april 20196 j Mooi en lekker..ommeletje?Raapstelen! We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 5 april 20196 j Andijviestammetjes uit het kasje, klein en lekker zacht. De moestuin van Patrijs
Geplaatst: 17 april 20196 j Veldsla, warmoes en de eerste asperges. 11 Dagen eerder dan vorig jaar. De moestuin van Patrijs
Geplaatst: 17 april 20196 j Auteur Nine star (spruit-)broccoli: Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: 18 april 20196 j Vanavond salade met: WilofSla van onder glas WinterposteleinBieslook VeldslaGroen van venkel En wat selder voor in de soep. De moestuin van Patrijs
Geplaatst: 25 april 20196 j Zeekool: Wat grappig! Ik dacht dat dit gebleekte bleekselderij was. Zeekool dus. Hoe smaakt dit?
Geplaatst: 26 april 20196 j Auteur Ze smaken naar bittere bloemkool. Ik ga er nog wat mee experimenteren in de keuken. Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: 29 april 20196 j Drie dagen terug een pond asperges, nu een in twee dagen. De buiten temperatuur bepaald wat we eten. Even wat prei gehaald voor door de Chili. De moestuin van Patrijs
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.