Charly Posted October 11, 2017 Share Posted October 11, 2017 Oeh. Cliffhanger! Hahahaha. Tot zondag. Quote wees bevriend met kleine dingen Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted October 12, 2017 Author Share Posted October 12, 2017 Yep Ik heb trouwens zaadjes van de ambar pompoen voor je ingepakt, als je ze niet wilt gooi ik ze op de zadentafel... Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Charly Posted October 12, 2017 Share Posted October 12, 2017 Super! Ik ga je uithoren over hoe geweldig die pompoen is morgen, want kan em zo niet vinden op t web. Oh. Stomme vraag nog, maar als ik jouw paarse salie vergelijk met die van mij, komt cupcakeje er bij mij wel erg bekaaid van af denk ik. Zijn nog inimini. Mocht je toevallig een plantje in de auto zetten, denk ik dat ik, en via mij Cupecake wel interesse heeft. Dan kunnen die van mij op de graties tafel. Bijvoorbeeld. Maar als niet is, is ook goed natuurlijk. Quote wees bevriend met kleine dingen Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted October 12, 2017 Author Share Posted October 12, 2017 Ik heb een extra bij me... Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Charly Posted October 12, 2017 Share Posted October 12, 2017 *zoen* Quote wees bevriend met kleine dingen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Charly Posted October 16, 2017 Share Posted October 16, 2017 He Appelvrouw, Hier nog het recept voor het bananenbrood:topic22777.html Verder hartstikke bedankt voor alle leuke ruiltjes.De solarzaadjes houd je sowieso nog tegoed! Groetjes! Quote wees bevriend met kleine dingen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Charly Posted October 16, 2017 Share Posted October 16, 2017 Net een kopje thee gezet voor mezelf. Weeeeuuuuw! Die is lekker! Vanaf nu heet je voor mij 'Theevrouw' denk ik! Vet bedankt voor het zakje Quote wees bevriend met kleine dingen Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted October 16, 2017 Author Share Posted October 16, 2017 Haha theevrouwtje, daar bedenk ik mezelf zo`n rimpelig besje bij Maar inderdaad ik vind de theemix ook altijd heel erg geslaagd en wil wel meer maken voor de mtfd maar meestal zijn mijn kruiden al op aan de familie en vriendinnen.Geniet ervan!En o die oerpreien kwamen van mij, ik had er de hele tijd hier minstens 5 potten aangeboden, maar niemand kwam erom. Gelukkig dat ik nog een deel heb kunnen vergeven! Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts