Jorieke123 Posted July 23, 2017 Share Posted July 23, 2017 Er komen er nog meer Quote Veldvee-facebook Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted July 27, 2017 Author Share Posted July 27, 2017 Ik heb nog een of twee zaailingen van onze grote walnoot gevonden. Ik moet ze er nog uithalen dus weet nog niet of ik ze er goed met wortel en al uitkrijg.Cupcakeje je had aan mij toch ook paarse salie gevraagd, wil je die ook? Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Charly Posted July 27, 2017 Share Posted July 27, 2017 Ahaaaa. Zo doe je dat (drogen, goudsbloem, plaatje Jorieke) Mijn eerste lichting jammerlijk mislukt. Ik had ze aan de stelen opgehangen met een wasknijper en was ze daarna een beetje vergeten. Het zijn bruine, schimmelige zielepoten geworden. (Sorry Appelvrouw ) Morgen gaan we een nieuwe poging wagen! Quote wees bevriend met kleine dingen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted July 28, 2017 Share Posted July 28, 2017 Beetje donker (of helemaal donker, maar dan is het vaak een plek die ook niet goed doortocht) en een paar keer omdraaien. Zo droog! Quote Veldvee-facebook Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted July 28, 2017 Author Share Posted July 28, 2017 Aan een steeltje is mij ook nooit gelukt.Waar heb jij ze liggen Jorieke? Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted July 28, 2017 Share Posted July 28, 2017 In onze woonkamer (oude deel) in een donkere hoek op de vriezer Quote Veldvee-facebook Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted July 28, 2017 Author Share Posted July 28, 2017 Ok! Dat geeft misschien ook een beetje warmte Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cupcakeje Posted July 28, 2017 Share Posted July 28, 2017 Ik heb nog een of twee zaailingen van onze grote walnoot gevonden. Ik moet ze er nog uithalen dus weet nog niet of ik ze er goed met wortel en al uitkrijg.Cupcakeje je had aan mij toch ook paarse salie gevraagd, wil je die ook? Klopt maar charly heeft ondertussen een stekje aangeboden dus ik ben voorzien Mocht je toch iets op mijn lijstje zien dan hoor ik het wel. Ik heb vooral veel gele goudsbloemen dus daar heb je helaas niet zo veel aan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted August 3, 2017 Author Share Posted August 3, 2017 Ok prima. Nee ik wil echt graag de oranje.Ik wil ook graag zaden voor de rode zonnebloem en zaden voor gele peulen. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ciska Posted August 6, 2017 Share Posted August 6, 2017 Jet, Weet je inmiddels al hoeveel stekken aardbeien je nodig bent van alles? Ik moet beginnen met opruimen want het wordt anders een chaos in mijn moestuin... Ik kan nu nog goed zien welke uitlopers vani welke plant komen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted August 6, 2017 Author Share Posted August 6, 2017 Jawel. Eh, had ik daar niet al een pb over geschreven? Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ciska Posted August 6, 2017 Share Posted August 6, 2017 Hmmmmm wordt ik zo vergeetachtig ...ff kieken..... Ff gekiekt en nope....alleen over knofjes... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted August 7, 2017 Author Share Posted August 7, 2017 Enkele nieuwe zaken aangeboden en gevraagd toegevoegd... Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted August 8, 2017 Author Share Posted August 8, 2017 Voor wie belangstelling heeft kan ik stekjes maken van de bergbasilicum: Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wortel Posted August 10, 2017 Share Posted August 10, 2017 Graag een stekje bergbasilicum appelvrouw Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted August 10, 2017 Author Share Posted August 10, 2017 Wortel Ik zal er wat in het water zetten van de week.. Nog extra gezocht: zwarte bessenstruiken/stekken! Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wortel Posted August 10, 2017 Share Posted August 10, 2017 Jippie Ik ga nog op zoek naar gele peulen. Lijkt mij ook leuk. Als ik die hier ergens lokaal kan vinden zal ik ze met je delen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted August 10, 2017 Share Posted August 10, 2017 Jet, gaat het je dan om de struiken om woelmuizen tegen te gaan? Ik heb er namelijk een paar die weg gaan hier omdat ik andere stekken heb gemaakt van de struiken die mij wél bevallen. Maar die planten die weg moeten hebben mij te weinig opbrengst, niet alles tegelijk klaar (wil ik wel, handig voor jam) enz. De stekken van de goeie struiken zijn mooi aangeslagen, maar ik heb er niet genoeg gemaakt om dáár van uit te delen. Quote Veldvee-facebook Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stan Posted August 12, 2017 Share Posted August 12, 2017 Paarse salie Ik zal goudsbloemen nog ff gaan oogsten voor je. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted August 12, 2017 Author Share Posted August 12, 2017 Jorieke het gaat me over beide. Planten bij de bomen maar liever wel met een soort die wat grote en smakelijke bessen heeft. Stan: Paarse salie voor jou. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stan Posted August 12, 2017 Share Posted August 12, 2017 Zocht je ook nog van die plastic opstapjes/stoeltjes? Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted August 12, 2017 Author Share Posted August 12, 2017 Ja inderdaad, ik heb er net een gebroken ging er even op staan op een hoge appel te plukken..hij was wat verrot na 10 jaar in de tuin Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stan Posted August 13, 2017 Share Posted August 13, 2017 Dan neem ik daar van mee wat ik nog heb staan. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted August 14, 2017 Share Posted August 14, 2017 Niet doen dus, die struiken met minder goeie besjes? Ik kan die goeie struiken nog proberen te stekken weer... Wie weet Quote Veldvee-facebook Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kibas Posted August 26, 2017 Share Posted August 26, 2017 Ik heb wel de citroenkomkommer voor je denk ik, moet ik even zoeken. En misschien gedroogde goudsbloemen, ik moet mijn tuinhulp even vragen of hij voldoende heeft. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts