Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)
Hey Hey, heb je die stek van een passiebloem nog? Is die helemaal wit of wit met paars?

En de Weckpotten?

Sorry niet gezien nog net op de andere pagina.

Passiebloem is wit maar zal voor de zekerheid nog even kijken maar staat op de tuin en het regent hier

Weckpotten heb ik nog.

Ik heb nog niet naar de passiebloem gekeken, potten wel vast voor je gereserveerd.

aangepast door Gast
  • 2 weeks later...
Geplaatst:

Die passiebloem?

Ja maar ik had ook een witte ergens, hij staat bij mij op de tuin ik wil dat hij over het schuurtje groeit en over de pergola zodat ik in de schaduw kan zitten. Deze die ik heb heeft ergens wortel geschoten ik had er nog een meer maar die heeft de tuinhulp er van de week uitgetrokken als zijnde onkruid.

Geplaatst:

Foto heb ik natuurlijk allang gemaakt alleen pc problemen hier dus kan ff geen foto's plaatsen.

Hibiscus cannabinus oid stond er op het stokje.

Heb 'm ff opgezocht en misschien is wat ik zachtgeel noem voor jou wel wit?

Geplaatst:

Ik ga nog naar de uk voor de mtfd en ga sowieso op zoek naar een zaden winkel. Ik zal kijken of ze de brandywine hebben. Bedenk je nog iets anders laat je het maar weten...

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...