Jump to content

Snert Muizen

Christine

Recommended Posts

Dit jaar eindelijk voor het eerst appeltjes aan mn appelboompje. Zelfs zoveel dat ik er een paar weg heb moeten halen omdat ze geen ruimte meer hadden om te groeien. Tot mijn grote schrik zag ik vanmorgen dat er 2 appeltjes waren aangevreten. Blijkbaar vielen ze in de smaak bij de muis want toen ik vanavond thuis kwam en even ging kijken waren er nog veel meer aangevreten

Morgen misschien maar wat muizengif kopen

Vraag me af hoor of muizen in bomen klimmen om van een appel te eten, helemaal in dit jaargetijde is plenty eten voor ze te vinden.

Ik zou ingedachten houden dat iets anders eraan vreet.

Players only love you when they're playing.

Tja het kan wel hoor muizen kunnen de gekste dingen eten en mischien op balkon en als je daar al eerder muizen hebt gehad een verklaring,

ook nooit wat eten waar een muis aangegeten heeft,

Een kennis had haar paddestoelen waar wat randjes afgegeten waren door muizen en ze zijn toen goed ziek geweest omdat muizen natuurlijk overal ook op piesen enzo.

Players only love you when they're playing.

Zag vanmorgen 2 kraaien op mn boompje zitten, dus blijkbaar zijn het toch niet muizen Ga straks een net erover heen spannen, als er dan niet meer aan gevreten wordt dan waren het toch de kraaien en geen muizen.

MIsschien werken ze wel samen, die kraaien en muizen...omdat je zei dat er echt knaagsporen aan zaten...dat kunnen kraaien niet....span je straks je net, gaat het vreetfeest gewoon door....sterkte in ieder geval!

Voordeel is dat je de aangevreten appels nu kunt verwijderen zodat de overige appels meer ruimte krijgen..er zijn er toch nog wel die niet aangevreten zijn hoop ik?

Ik dacht dat het knaagsporen waren ja, maar dat weet ik nu ook niet meer zeker. Het uit dunnen heb ik pas geleden al gedaan, had ik beter mee kunnen wachten dus. Zijn er nog een paar over die niet aangevreten zijn, maar niet veel meer

Het is er wel een beetje vroeg voor in het seizoen maar de schade kan ook door wespen veroorzaakt worden . Schade door wespen lijkt op knaagsporen.

-- Planten kunnen niet voelen. Je kunt planten wél aanvoelen. --