Geplaatst: 22 juli 20178 j Hallo, Ik heb sinds kort 2 perenbomen in de tuin.Nu ziet het blader vreemd uit. ( zie foto) Iemand enig idee wat dit is en hoe te voorkomen?
Geplaatst: 22 juli 20178 j Welkom op het forum, zou je de titel van je topic wat aan kunnen vullen? Zodat in die titel al duidelijk is wat je vraag of probleem is? Je kunt in je 1e bericht op het potloodje klikken en het aanpassen Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: 22 juli 20178 j Die perenpok (oranje) heb ik ook in mijn perenboom, maar ik doe er niks aan en hij lijkt er weinig last van te hebben. Ik hoef me ook niet druk te maken om de oogst, want hij heeft een beurtjaar en er hangen welgeteld twee peren aan.
Geplaatst: 23 juli 20178 j tsja, wie heeft de pp niet, er staan vast coniferen in de buurt die gastheer zijnik pluk de pp blaadjes wel voordat de sporendragers aan de onderkant rijp zijn
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.