Joanna Posted July 28, 2017 Share Posted July 28, 2017 We hebben nogal wat snijbonen met deze vlekjes. Weet iemand wat dit is? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
iwan500 Posted August 25, 2017 Share Posted August 25, 2017 Het is normaal als er een vlekje of 2 op een plant zit ook een paar gaten zijn niet erg.Het lijkt allemaal veel erger als het is die bonen kun je heus wel eten.En als je het toch niet vertrouwd eet je een kleine hoeveelheid en als je nog leeft dan is er niks aan de hand. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
weknow Posted August 25, 2017 Share Posted August 25, 2017 Zo te zien een insectje dat er even in gebeten heeft. Vlekjes zijn dan kleine beschadigingen, die wat wondweefsel gemaakt hebben. Ziet er verder onschuldig en gewoon eetbaar uit. Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts