Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik kreeg van mijn buur(t)vrouw de vraag of ik er wat mee kan. Maar ik heb al genoeg zuurkoolpotten, we maken bier en wijn in plastic vaten, en ik hoef geen vierkantemeterbak Maar ik heb beloofd dat er zeker mensen naar de MTFD komen die wel wat met die leuke spullen kunnen!

Ze gaat nog even bedenken wat ze er voor terug wil. Maar als je iets leuks hebt aan te bieden dan roep je maar. Ze is net begonnen met moestuinieren en houdt varkens en kippen en nog veeeeeeeeel meer verschillende dieren.

De zuurkoolpot, zo'n 33 cm hoog, en doorsnee is 30 cm. Er zitten stenen bij en hij lijkt helemaal netjes. Ik heb alleen de foto's dus ik zal binnenkort even inspecteren. Het lijkt er sterk op (na onderhandelingen op Facebook ) dat er een cavia geruild gaat worden voor een zuurkoolpot

zuurkoolpot66781501502763.jpg

En dus 2 mooie grote flessen, wel lastig schoon te maken lijkt mij, ze zullen niet al te schoon zijn ook aan de binnenkant.

flessen55481501502751.jpg

fles-doorzichtig19271501502741.jpgfles-groen18141501502747.jpg

En een bouwpakket voor een metertuintje.

meter-moestuin36571501502755.jpgmetermoestuin85141501502757.jpg

Edit: Ze wil onder andere weten of iemand hier zo'n betonnen/gresbuizen voerbak heeft, ideaal voor varkens. Dus een halve gresbuis, in een blok beton. Ze lijken op van die Bentheimer voerbakken, maar die zijn van natuursteen. Soms worden ze aangeboden, wij hebben er bijv. 2 staan die hier al bij het huis stonden toen we het kochten. Maar vaak moet je hem zelf maken, dus zijn de losse buizen ook goed. Dan kunnen ze misschien zelf wat klooien

Geplaatst:

Hopelijk komt ze, maar ze zou de vorige keer ook al komen maar is altijd aardig last-minute druk met de beesten. Schapen in natuurgebieden die dan ineens een hek plat hebben gelopen ofzo, dat soort klussen Ik zal eens vragen of ze een cavia wil, ik denk dat ze gaat zeggen dat ze zelf al teveel beesten hebben

• 1 maand later ...
Geplaatst:

Even kijken. De plankjes plus paaltjes voor een vierkanter meterbak zijn besproken, de groene fles en de zuurkoolpot ook.

Nu alleen de grote fles van blank glas. Van 49 cm hoog, en met op het dikste punt een omtrek van een kleine 110 cm. Er staat helaas niet op hoeveel liter er in kan. Ook past die plastic mand niet.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...