pastinaakje Posted August 5, 2017 Share Posted August 5, 2017 Ik zou een deel van onze foliekas graag gaan gebruiken voor druif en Kiwi. Welke fruitsoorten zouden hier eventueel nog bij kunnen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
weknow Posted August 5, 2017 Share Posted August 5, 2017 Voor kiwi ( je moet er 2 zetten i.v.m. bestuiving) heb je heeel veel ruimte nodig! Denk dat je met een warme plek tegen schutting o.i.d. buiten beter af bent. Perzik/necarine , kersen (van die hele grote ) en meloenen zouden ook mijn keuze zijn...i.v.m. krulziekte en betere bestuiving (perzik), vogelbescherming c.q. barsten bij kersen en vanwege warmte behoefte meloenen. Tip.....ga eens een kijkje nemen bij forumlid Windindewilgen....hoe je op een beperkte ruimte heel veel kunt en hij weet veel van rassen en heeft een groot/bijzonder assortiment. Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pastinaakje Posted August 5, 2017 Author Share Posted August 5, 2017 Bedankt Weknow Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts