onnaj Geplaatst: 6 augustus 2017 Geplaatst: 6 augustus 2017 Ik zie sinds een 2 weken denk ik, dat er echt een mooie krop aan t vormen is bij de spitskool. Eentje is behoorlijk ver en de krop voelt stevig aan. Ik vraag me af of deze reeds geschikt is om te oogsten? Quote
weknow Geplaatst: 6 augustus 2017 Geplaatst: 6 augustus 2017 Geen grootte vergelijking op foto...maar als ze voldoende oplevert voor je maaltje en je hebt er zin in...eet ze maar gewoon. Een sluitkool kan niet echt onrijp zijn ...hooguit nog niet helemaal volgroeid en dan is je portie kleiner...maar jong mals blad is sowieso lekkerder dan ouder blad. Van lang staan of lang bewaren wordt het misschien meer, maar niet zo zeer lekkerder. Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
onnaj Geplaatst: 6 augustus 2017 Auteur Geplaatst: 6 augustus 2017 Dan ga ik hem morgen slachten We gaan vanaf dinsdag op vakantie en denk dat ie als we terug komen te groot zal zijn. Hopelijk dat de andere niet te hard groeien in die 11 dagen Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.