Geplaatst: 26 augustus 20178 j Bah... Sta inmiddels nummer tien op een wachtlijst van een complex. Wat betekent dat ik voor de eerste keer de vraag heb gekregen of ik in een bepaald tuintje geïnteresseerd ben. Helaas niet een heel handig moestuintje, veel hoge bomen eromheen, en vooral in de avond veel schaduw. Wat ik niet zo lekker vind voor als ik na mijn werk nog even naar buiten wil. En er staat vast iemand hoger op de lijst die hem wel wil. Maar het kriebelt nu wel! Echt allemachtig wat kriebelt het weer. Waarschijnlijk nog een jaartje geduld uitoefenen. En dan kom ik weer gezellig meeschrijven. 13 september 20178 j aangepast door Gast "I watched a snail crawl along the edge of a straight razor. That's my dream. That's my nightmare. Crawling, slithering, along the edge of a straight razor ... and surviving"Colonel Kurtz
Geplaatst: 26 augustus 20178 j Leuk dat je toch weer gaat beginnen Sugerlevi! Spannend hoor, wachten op een tuintje.
Geplaatst: 26 augustus 20178 j Auteur Ik had het een beetje naar de achtergrond weggeduwd. Merk nu pas hoe ontzettend ik het gemist heb. "I watched a snail crawl along the edge of a straight razor. That's my dream. That's my nightmare. Crawling, slithering, along the edge of a straight razor ... and surviving"Colonel Kurtz
Geplaatst: 9 september 20178 j Auteur Wow, misschien vrij snel een tuintje. Complex, waar ze en paar tuintjes hebben waar geen huisjes op mogen. Die wil niemand, want blijkbaar wil iedereen een huisje. Maar ik wil helemaal geen huisje, komt dat even goed uit. Kom ik binnenkort waarschijnlijk weer gezellig meeschrijven. "I watched a snail crawl along the edge of a straight razor. That's my dream. That's my nightmare. Crawling, slithering, along the edge of a straight razor ... and surviving"Colonel Kurtz
Geplaatst: 12 september 20178 j Auteur Zo lucky me. Over een paar weken kan ik al aan de slag, net op tijd om te beginnen met ontginnen en het eerste deel in het voorjaar klaar te hebben. Er zijn twee tuintjes, eentje 80m2 en best wel wat zon, en eentje 150m2 en best wel wat schaduw. Maar ik vind 80m2 net wat te klein eigenlijk. Dan maar wat meer schaduw, maar in de ochtend en avond wel lekker wat zon (een of andere grapjes dacht dat het zinnig was precies op het zuiden van de tuinen wat hoge bomen aan te planten) . En lekker diep zodat ik erin kan verdwijnen. Eens kijken wat voor moois ik ervan kan gaan maken. Mandje bij Fruitbomen al volgegooid met bessenstruiken. "I watched a snail crawl along the edge of a straight razor. That's my dream. That's my nightmare. Crawling, slithering, along the edge of a straight razor ... and surviving"Colonel Kurtz
Geplaatst: 13 september 20178 j Gefeliciteerd!! Mooi dat je de tuin nog lekker winterklaar kunt maken.
Geplaatst: 13 september 20178 j Fijn "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.
Geplaatst: 13 september 20178 j Auteur Heel erg fijn. Ik heb er zin in. Ook erg benieuwd hoe dat zal gaan met een tuin met best wel wat schaduw, hoe de planten het gaat doen. En ik ga jullie ook hard nodig hebben in het plantenidentificatie topic. De tuin is nu voornamelijk als siertuin ingericht. Wel handig om te weten wat er allemaal in staat en wat ik er allemaal uit ga schepen om plaats te maken voor groentebedden. "I watched a snail crawl along the edge of a straight razor. That's my dream. That's my nightmare. Crawling, slithering, along the edge of a straight razor ... and surviving"Colonel Kurtz
Geplaatst: 7 oktober 20178 j Lekker weer in de buitenlucht in de weer! Leuk project. Ga je ook een seizoen bijhouden zodat we mee kunnen lezen met de voortgang?
Geplaatst: 8 oktober 20178 j Auteur Dat gaat helemaal goed komen. Het begin is er al. In mijn seizoen. En inmiddels ook op de tuin. Ik zal eens foto's gaan uploaden. "I watched a snail crawl along the edge of a straight razor. That's my dream. That's my nightmare. Crawling, slithering, along the edge of a straight razor ... and surviving"Colonel Kurtz
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.