Amrutten Geplaatst: 12 november 2017 Geplaatst: 12 november 2017 Dag, Mijn naam is Antoinette, en ik tuinier op een biologische volkstuin in Kerkrade sinds 12 jaar.Dat gaat goed en ook soms minder goed. De eerste jaren ben ik bezig geweest met het duidelijk maken van mijn tuinregels aan een familie woelmuizen. Dat ging met slag en stoot , en opgevreten aardappels, maar we hebben een status quo bereikt Ik tuinier zonder gebruik van chemie en met het idee dat je elk jaar weer nieuwe kansen krijgt om het nu wel goed te doen. Binnenkort stop ik met werken en kan dan meer aandacht aan mijn veldje besteden.Op de bijgevoegde foto ( van enige jaren geleden) zie je mijn perceel vanaf de zwarte houten rand tot aan het gazon.Ik hoop via dit forum informatie te kunnen vinden en delen. Met vriendelijke groet,Antoinette Quote
Amrutten Geplaatst: 12 november 2017 Auteur Geplaatst: 12 november 2017 Omdat jullie gek op foto's zijn (niet mijn woorden), enkele oogstfoto's Groet,Antoinette Quote
petersmit Geplaatst: 12 november 2017 Geplaatst: 12 november 2017 Welkom Antoinette! Dat ziet er goed uit! Ook de oogst! Welkom hier Quote Ook voor privé vragen beschikbaar! https://www.dutchgardenseeds.com en voor (biologische) zaden natuurlijk..
Jorieke123 Geplaatst: 14 november 2017 Geplaatst: 14 november 2017 Welkom! Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Peter v/d Breevaart Geplaatst: 14 november 2017 Geplaatst: 14 november 2017 Wat leuk om te zien zeg! Welkom! Quote Zaden kopen? | Bestel! bij Moestuinland.nl
Mellie Geplaatst: 17 november 2017 Geplaatst: 17 november 2017 Jaloers! Mooi hoor Antoinette en heel fijn dat je met de woelmuizen een soort van overeenkomst hebt kunnen sluiten Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.