Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Komen er volgend jaar opnieuw in: Red Robin en Tomatito (aanrader! Zijn nog maar net gerooid, bleven tomaatjes geven alhoewel ze nu in het najaar in volle schaduw staan en er overal phyto opdook: plant werd ziek maar bleef gewoon doorgroeien en tomaatjes maken).

Cherry cascade komt er volgend jaar voor het eerst.

Met de rest van je lijstje heb ik geen ervaring.

Ik wacht nog even af met het maken van een lijst.

Wat er zeker tussen zit: Green Tiger, Blush, Tigrette, Honingtomaat, Malakhitovaya en Liguria. Dat waren mijn toppers dit jaar. Liguria is misschien niet de smaakvolste maar wat een productie. En het was de vroegste vleestomaat. Ze zijn ook zo mooi. De andere komen terug om hun smaak.

Geplaatst:

Trouwens, Multiflora is geen rasnaam. Dat wil gewoon zeggen dat hij heel veel bloemen maakt. Rose quartz is een multiflora, Barry's craze cherry, Millefleur en nog heel wat andere ook.

Geplaatst:

Tom, ik kan die lijst niet lezen hoor... misschien kun je de moeite nemen om de namen even te typen en op die manier hier te vermelden?

Geplaatst:
Komen er volgend jaar opnieuw in: Red Robin en Tomatito (aanrader! Zijn nog maar net gerooid, bleven tomaatjes geven alhoewel ze nu in het najaar in volle schaduw staan en er overal phyto opdook: plant werd ziek maar bleef gewoon doorgroeien en tomaatjes maken).

Cherry cascade komt er volgend jaar voor het eerst.

Met de rest van je lijstje heb ik geen ervaring.

Ik wacht nog even af met het maken van een lijst.

Wat er zeker tussen zit: Green Tiger, Blush, Tigrette, Honingtomaat, Malakhitovaya en Liguria. Dat waren mijn toppers dit jaar. Liguria is misschien niet de smaakvolste maar wat een productie. En het was de vroegste vleestomaat. Ze zijn ook zo mooi. De andere komen terug om hun smaak.

Bedankt voor de reply, ga je aanbevolen tomatenrassen zeker eens opzoeken.
  • 2 weeks later...
Geplaatst:

black opal, deed het dit jaar goed in pot komend jaar in de kas en volle grond.

indigo Fahrenheit blues wil ik er bij zetten komend jaar, kerstomaatje net als de black opal en nog donkerder van kleur.

rest van de kas worden pepers, Hungarian black, naga jolokia en madame janette.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...