ats Posted December 23, 2017 Share Posted December 23, 2017 Goede dag, zal me na een half jaar mee lezen eens voorstellen. Ik ben Toine en 38 jaar woonachtig in heerhugowaard NH. We hebben als gezin al een jaar een moestuin van 60m2. Tijdens de opendag van de volkstuinvereniging samen met 2 mede moestuiners besloten om te gaan voor een volkstuin. Reden was dat we op de moestuin niet groter mochten en geen kas of andere bebouwing. Nu zijn we gelukkige huurders van 2 aansluitende tuinen van 300m2 op complex de vork. Iedere tuin heeft een kas en opberg schuur. Van ons mag 2018 komen . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
petersmit Posted December 23, 2017 Share Posted December 23, 2017 Welkom hier weer Zul je geen spijt van krijgen... leuke nieuwe dingen ‘leren’ en uitproberen. Succes! Quote Ook voor privé vragen beschikbaar! https://www.dutchgardenseeds.com en voor (biologische) zaden natuurlijk.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mellie Posted December 23, 2017 Share Posted December 23, 2017 Oooo wat leuk! Leuk ook om met anderen samen te doen. Groot saamhorigheidsgevoel kweek je ermee volgens mij. Veel plezier hier en fijne dagen! Ik heb ook zin 2018. Lekker weer de tuin in! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted December 24, 2017 Share Posted December 24, 2017 Welkom! Quote Veldvee-facebook Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bit Posted December 24, 2017 Share Posted December 24, 2017 Leuk hoor. Welkom ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RobO Posted December 27, 2017 Share Posted December 27, 2017 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts