petrusvandencruyce Geplaatst: 13 januari 2018 Geplaatst: 13 januari 2018 Ik heb reeds verschillende goedkope boogserres gekocht maar de pvc verbindingsstukken van de buizen gaan steeds snel stuk. Weet iemand of je die apart kunt kopen en zo ja waar? Quote
Patrijs Geplaatst: 15 januari 2018 Geplaatst: 15 januari 2018 Een foto kan veel duidelijk maken. Quote De moestuin van Patrijs
petrusvandencruyce Geplaatst: 15 januari 2018 Auteur Geplaatst: 15 januari 2018 zie foto zowel T verbinding als kruisverbinding als rechtdoor Quote
Erny Geplaatst: 15 januari 2018 Geplaatst: 15 januari 2018 Ik zie geen foto... Maar voor mijn zelfgemaakte serre gebruikte ik pvc buizen van de bouwmarkt en ook de verbindingsstukken kwamen daar vandaan. Dus ga eens bij de plaatselijke bouwmarkt kijken op de pvc afdeling, neem eventueel een oude verbinding mee ter vergelijk. Quote
petrusvandencruyce Geplaatst: 16 januari 2018 Auteur Geplaatst: 16 januari 2018 hierbij een poging om de foto te plaatsen Quote
Patrijs Geplaatst: 16 januari 2018 Geplaatst: 16 januari 2018 Ik kan wel wat vinden, zie foto.Maar om goed te kunnen zoeken moet je ook de binnen diameter hebben (dikte van de buis).Als ik het zo zie weekt het plastic uit waardoor het breekt.Ik zou een andere oplossing zoeken, in metaal? Quote De moestuin van Patrijs
petrusvandencruyce Geplaatst: 16 januari 2018 Auteur Geplaatst: 16 januari 2018 hartelijk dank voor je reactie. Waar heb je die vormen gevonden? Quote
Patrijs Geplaatst: 16 januari 2018 Geplaatst: 16 januari 2018 Als de buizen dun zijn zou je ook kunnen overwegen om ze te boren in massief plastic, hardhout of alu. Quote De moestuin van Patrijs
Patrijs Geplaatst: 16 januari 2018 Geplaatst: 16 januari 2018 Of iets maken van metalen buisjes die je verbind. Quote De moestuin van Patrijs
Erny Geplaatst: 16 januari 2018 Geplaatst: 16 januari 2018 De verbindingsstukken van de foto van Patrijs lijken erg op die van de Lidl kasjes... Denk dat die 1 cm/ 1 1/2 cm diameter hebben ongeveer? Kan het nu niet meten want niet bij de kas in de buurt.Maar die dingen gaan snel stuk dus als het een passende maat is (denk 't eigenlijk niet) dan kun je hier eens rondvragen voor restanten misschien? Quote
henkg Geplaatst: 16 januari 2018 Geplaatst: 16 januari 2018 Deze drie soorten heb ik, van elk een stuk of drie (of iets meer, ik moet dan even zoeken): Buitendiameter buis: 16 mm.Gratis, maar de verzendkosten naar BE bedragen maar liefst 9,80. Quote 2025_teeltlijst (.xlsx)
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.