Ga naar inhoud

Featured Replies

Geplaatst:

Niks moeilijk aan, nodig : stuk ijzerdraad (zoals wasdraad), steenboortje iets dikker dan draad, stenen bloempotjes, nageltje en haakje.

Boor (niet met klopper !) in de bodem van het potje, tegen de wand een extra gaatje. Draad erdoor en draai het nageltje aan de draad zodat het potje erop steunt. De volgende potjes zigzag op elkaar aan de draad rijgen en omhooghangen met haakje. Ideaal voor vetplantjes daar ze niet zo vochtig hoeven te staan. Kan ook gemaakt worden om recht te zetten mbv bv een stuk betonijzer van 6mm (eerste foto).

resized_913_813bf1dbb3547e678e257bb0fd10bc36.jpgresized_913_6262fef5e334235c9ee0b575ca881b15.jpg

resized_913_d2213cf10c453262f8284c7f97661038.jpgresized_913_f8997870e2ad4325bbc088cff84fc63a.jpg

Geplaatst:

Ziet er leuk uit, met aardbeien zou ik dat best een x willen proberen.

Players only love you when they're playing.

Geplaatst:
  • Auteur

Nog zo'n slecht idee niet Hans, moet ik ook eens proberen...

Geplaatst:

Leuk idee!

Geplaatst:
Nog zo'n slecht idee niet Hans, moet ik ook eens proberen...

Ik ben gelijk aan de slag gegaan ermee, denkwel dat je aardbei voor de winter weg moet halen want dat ze anders kapotvriezen zo.

Players only love you when they're playing.

Geplaatst:

Prachtig Ludo, soms is het echt ongelooflijk hoe eenvoudig mooie ontwerpen kunnen zijn. En laat ik hier nou nog een stuk of tig potten hebben staan Je werkbeschrijving is me nog niet helemaal duidelijk maar met de foto's zelf kan ik wel aan de slag! Bedankt!

Veuvecouderc

De weduwe in 2012 blog/veuvecouderc/

Geplaatst:
  • Auteur

Het te boren gaatje tegen de wand van het potje, anders hangt het te schuin als je de draad door het afvoergat leidt. Gebruik een steenboortje, maar niet de klopfunctie van de boormachine, anders heb je brokken !

Tekeningetje erbij....resized_913_18e9bdfe61c3e9e1d9fa6b3918248d64.jpg

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic