Nopax Geplaatst: 8 maart 2018 Geplaatst: 8 maart 2018 hoi,ik ben sindskort begonnen met paprika te zaaien in een kasje.heb voor ik begon zoveel mogelijk informatie gezocht en heb gister een paar gezaaid.ik maak gebruik van een kasje met potgrond (heb groffe stukken eruit gehaald) zaadjes van te voren paar uur in een bakje lauwwater gezet en gezaaid.me kasje staat op de vensterbank boven de verwarming waar veel warmte komt ook heb ik ze een beetje water gegeven en ze staan nu in de zon.grond temperatuur voelt goed warm aan en er is genoeg vocht in het kasje. nu vroeg ik me af wat voor verzorging ze verder nodig hebben, bijvoorbeeld water geven per dag of is de grond vochtig genoeg van zichzelf?dit is de eerste keer dat ik hiermee bezig ben en wil het zo succesvol mogelijk maken.vanochtend trof ik de zaadjes een beetje boven de grond aan en heb er beetje grond over gedaan en beetje aangestampt. heeft er iemand tips? m.v.g. Sander Quote
Patrijs Geplaatst: 8 maart 2018 Geplaatst: 8 maart 2018 Hallo Sander, Ik zie dat dit je eerste bericht is op dit forum.Allereerst welkom. Als je rechts boven kijkt staat daar aangepast zoeken.Vul je daar zaaien paprika in dan krijg je deze lijst met hits: search/gsearch_body.html?q=zaaien%20paprika Daar moeten genoeg antwoorden tussen staan op jouw vraag.Je bent niet de eerste met deze vraag en waarschijnlijk ook niet de laatste. Ook is er voor dit jaar al een paprika 2018 topic, dat staat hier vlak onder: peper-paprika-topic-2018-t23482-100.html Heb je toch nog vragen na het lezen van de eerder gegeven antwoorden dan kan je aanhaken bij een eerder gemaakt topic. Succes met de paprikazaadjes, Patrijs Quote De moestuin van Patrijs
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.