Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb in februari artisjok gezaaid en dat ging prima. De plantjes groeien goed, maar ik heb nu een probleem in de plant. Ik zie er geen beestjes bij en heb geen idee wat het is. Het begint met een heel klein "rondje" in het blad en dat wordt groter en sterft af.

Weet iemand wat dit is en wat ik eraan kan doen? Mijn dank is groot!

1255091522073610.jpg

Geplaatst:

Hoi Flup,

Hoe groot is de artisjok plant nu? Kan het zijn dat ie te weinig groei mogelijkheden heeft?

Het lijkt namelijk alsof de plant al veel te groot is voor de bak waar ie in staat. Kan ook door de foto zo lijken hoor, maar probeer mee te denken

Groetjes Peter!

Zaden kopen? | Bestel! bij Moestuinland.nl

Geplaatst:

Dit plantje staat inderdaad wat klein behuisd, maar mijn andere artisjokplanten dan weer totaal niet. De plantjes zijn nu zo'n 15 tot 20cm hoog.

• 1 maand later ...
Geplaatst:

Ze staan nu buiten en doen het daar best goed. Wat de oorzaak van die plekken was, weet ik nog steeds niet, maar ik hoop dat dat nu voorbij is nu ze buiten staan.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...