Nat74 Geplaatst: 13 april 2018 Geplaatst: 13 april 2018 Vanwege de verhuizing ben ik nog niet toegekomen aan het grote zaaiwerk maar ik heb het volgende nog in de aanbieding:- Aardbeien (doordragend)- Maggiplant- Boeren jasmijn- Hosta- Rabarber- Frambozen- Paarse stokroos (zaailingen)- Rode stokroos- Vingerhoedskruid- Sering (paars)- Appelmunt Tot morgen Quote
Cupcakeje Geplaatst: 13 april 2018 Geplaatst: 13 april 2018 (aangepast) Hey nat, De moestuindag is overmorgen he wat voor kleuren hostas heb je ? Ik heb ook wel interesse in de boerenjasmijn. En heb je zelf nog iets nodig ?? Ik heb wat extra stekjes gemaakt vandaag dus misschien zit het er tussen. En anders kan ik morgen avond misschien nog wat voor je doen. 13 april 2018 aangepast door Gast Quote
Jorieke123 Geplaatst: 13 april 2018 Geplaatst: 13 april 2018 (overmorgen!) Ik heb wel interesse in de boerenjasmijn. Oh en hosta... maakt niet uit welke Ik heb trouwens nog zo'n Luffa (die sponskomkommers) plantje voor je als je wilt. Of waren die zaadjes niet beschimmelt en heb je ze al zelf gezaaid? Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Nat74 Geplaatst: 13 april 2018 Auteur Geplaatst: 13 april 2018 Hey nat, De moestuindag is overmorgen he wat voor kleuren hostas heb je ? Ik heb ook wel interesse in de boerenjasmijn. En heb je zelf nog iets nodig ?? Ik heb wat extra stekjes gemaakt vandaag dus misschien zit het er tussen. En anders kan ik morgen avond misschien nog wat voor je doen.Oja zondag hè Ik bewaar een boeren jasmijn voor je! Quote
Nat74 Geplaatst: 13 april 2018 Auteur Geplaatst: 13 april 2018 Het is een groen bladige hosta maar ik ben het even kwijt hoe hij er verder uit zag... Durf je het aan als experiment?Ik heb verder geen specifieke wensen. Verras me maar met iets wat je over hebt Quote
Nat74 Geplaatst: 13 april 2018 Auteur Geplaatst: 13 april 2018 (overmorgen!) Ik heb wel interesse in de boerenjasmijn. Oh en hosta... maakt niet uit welke Ik heb trouwens nog zo'n Luffa (die sponskomkommers) plantje voor je als je wilt. Of waren die zaadjes niet beschimmelt en heb je ze al zelf gezaaid?Ik bewaar de hosta en boerenjasmijn voor je. De sponskomkommer heb ik (denk ik te laat) gezaaid... Mocht je een plantje hebben dan wordt ik daar ook blij van. De zaadjes vd loefa zaten in een plastic zakje. Die heeft de schimmel overleefd Quote
Cupcakeje Geplaatst: 13 april 2018 Geplaatst: 13 april 2018 Het is een groen bladige hosta maar ik ben het even kwijt hoe hij er verder uit zag... Durf je het aan als experiment?Ik heb verder geen specifieke wensen. Verras me maar met iets wat je over hebt Leuk ik wil die hosta wel proberen ! Ik zal eens kijken of er nog wat leuks in de tuin staat maar geen idee wat je al hebt Quote
Nat74 Geplaatst: 13 april 2018 Auteur Geplaatst: 13 april 2018 Het is een groen bladige hosta maar ik ben het even kwijt hoe hij er verder uit zag... Durf je het aan als experiment?Ik heb verder geen specifieke wensen. Verras me maar met iets wat je over hebt Leuk ik wil die hosta wel proberen ! Ik zal eens kijken of er nog wat leuks in de tuin staat maar geen idee wat je al hebt Ik bewaar hem ook voor je!Hosta en boeren jasmijn voor jou We zijn goed en wel verhuisd en hebben nu vooral nog wei met wat fruit staan en links en rechts wat plantjes maar nog niet veel.. en aan de moestuin wordt binnenkort gewerkt Quote
Jorieke123 Geplaatst: 13 april 2018 Geplaatst: 13 april 2018 Ja ik heb eventueel een zwarte bes voor je? Vorig jaar gestekt, dus nu zo'n 15 tot 20 cm hoog slechts, maar zeer goed geworteld en een soort die mij goed bevalt qua formaat van de bessen en gelijktijdig afrijpen (ik pluk namelijk graag alles tegelijk voor het maken van heerlijke zwarte bessen jam). Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Nasuada Geplaatst: 13 april 2018 Geplaatst: 13 april 2018 Hi,Leuk een boerenjasmijn en of de sering heb ik belangstelling in. Laat maar weten wat je van mij wilt. Heb nog veel tomatenplantjes Quote https://www.deblijehoeve.nl/
Nat74 Geplaatst: 14 april 2018 Auteur Geplaatst: 14 april 2018 Heb je genoeg fruitstruiken ?Ik heb rode bes en bramen en frambozen staan Quote
Nat74 Geplaatst: 14 april 2018 Auteur Geplaatst: 14 april 2018 Ja ik heb eventueel een zwarte bes voor je? Vorig jaar gestekt, dus nu zo'n 15 tot 20 cm hoog slechts, maar zeer goed geworteld en een soort die mij goed bevalt qua formaat van de bessen en gelijktijdig afrijpen (ik pluk namelijk graag alles tegelijk voor het maken van heerlijke zwarte bessen jam).Lekker zwarte bes, die wil ik wel graag!! Quote
Nat74 Geplaatst: 14 april 2018 Auteur Geplaatst: 14 april 2018 Hi,Leuk een boerenjasmijn en of de sering heb ik belangstelling in. Laat maar weten wat je van mij wilt. Heb nog veel tomatenplantjesIk hou een sering voor je achter. Ik kijk of ik nog een boeren jasmijn heb voor je! Quote
Nat74 Geplaatst: 14 april 2018 Auteur Geplaatst: 14 april 2018 Hi,Leuk een boerenjasmijn en of de sering heb ik belangstelling in. Laat maar weten wat je van mij wilt. Heb nog veel tomatenplantjesIk denk dat ik ook nog een boerenjasmijn voor je heb. Tomatenplantjes prima hoor!! Quote
Cupcakeje Geplaatst: 14 april 2018 Geplaatst: 14 april 2018 Hey nat, Ik heb een Japanse wijnbes voor je opgepot. Ik heb voor de stekjes tafel munt, aardbei munt en sAlie gestekt. Die kan ik ook voor je bewaren als je interesse hebt Quote
Nat74 Geplaatst: 14 april 2018 Auteur Geplaatst: 14 april 2018 Hey nat, Ik heb een Japanse wijnbes voor je opgepot. Ik heb voor de stekjes tafel munt, aardbei munt en sAlie gestekt. Die kan ik ook voor je bewaren als je interesse hebt Super! Bedankt hoor & tot morgen Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.