Spoelman Geplaatst: 14 april 2018 Geplaatst: 14 april 2018 Hallo allemaal, Ik ben 31 en heb sinds kort een balkon op het zuiden tot mijn beschikking. Nu het weer warmer begint te worden ben ik weer aan de kweek gegaan. Het is niet een volledige moestuin maar ik probeer er wat van te maken. We hebben een druif, een pot waar straks de courgette in mag. Drie plantenbakken met kruiden en aardbei. Een kleine staande kas waar ik hopelijk wat paprika en tomaten (roma, cherry en misschien vlees tomaat, als dat nog past) in kwijt wil. En nog een grotere bak met avondzon waar ik voor de grap maar wortel en bosui gepoot heb. Het is een heel project zo op een klein stukje. Zeker omdat we er nog moeten kunnen zitten en bbqen zonder al te veel oerwoud. Dus ik hoop veel tips en trucks te kunnen leren hier . Groeten! Quote
Spitskool Geplaatst: 14 april 2018 Geplaatst: 14 april 2018 Welkom Spoelman! Een balkon heb ik helaas niet, maar dat moestuin-oerwoud, daar kan ik je alles over vertellen, mocht het toch nog zo ver komen. Bij mij is er altijd een week ergens eind juli, waarin de planten me boven het hoofd groeien. Mooi! Heel veel plezier hier. Quote Eeuwigdurend aanrommelend moestuinier.
Jorieke123 Geplaatst: 26 april 2018 Geplaatst: 26 april 2018 Welkom! Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.