Geplaatst: 16 juli 201114 j We hebben vorig jaar een blauwe en een witte druif geplant tegen de muur op het zuiden. Nu zitten er bobbels op het druivenblad. Volgens mij is het of van de witte, of van de blauwe druif (weet niet wat wat is). Wat is dit en kan het kwaad voor de plant? M.a.w. moeten we de plant verwijderen? blog/freggel/
Geplaatst: 16 juli 201114 j Druivengalmijt. Meteen eruit plukken! http://www.tuinclub.be/tuinartikels/druivengalmijt.htm Je kunt met zwavel bespuiten, maar dat werkt erg slecht. Krijg je het nauwelijks mee uit de plant. Beste is echt plukken, plukken en nog eens plukken! Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube
Geplaatst: 16 juli 201114 j Auteur Ai. Dank voor je snelle antwoord! Als ik het goed begrijp volstaat het als ik de bladeren eraf pluk en de schors van de stam haal? blog/freggel/
Geplaatst: 16 juli 201114 j Ai. Dank voor je snelle antwoord! Als ik het goed begrijp volstaat het als ik de bladeren eraf pluk en de schors van de stam haal?Schors van de stam hoeft nog niet. De mijten verstoppen zich daar in de winter. Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube
Geplaatst: 16 juli 201114 j Auteur Ah! Mooi dat ik je antwoord nog even lees voor we aan de slag gaan met het verwijderen van de bladeren. Dank! blog/freggel/
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.