aseel Geplaatst: 2 mei 2018 Geplaatst: 2 mei 2018 Beste medetuinders, Mijn paar weken geleden gekocht mini komkommers beginnen te verbleken.Weet iemand hier waarom.Of is het nog te koud voor komkommers. Aseel Quote
speets Geplaatst: 2 mei 2018 Geplaatst: 2 mei 2018 Ben je toch weer aan het moestuinieren Die druppeltjes op het blad werken als lensjes als de zon erop schijnt. En daardoor krijg je brandplekjes.Beter niet sproeien als ze in de zon staan. En ja: het is nog wel koud. Gisteravond waarschuwden ze hier voor vorst aan de grond. Quote "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.
aseel Geplaatst: 2 mei 2018 Auteur Geplaatst: 2 mei 2018 Hoi speets Ik bedoel de vrucht komkommer beginnen vanaf puntje te verbleken. Heb mijn moestuin opgegeven . Wegens omstandigheden. Ik doe het nu in de tuin.met mijn broertje. Heb een mini tunnelkas. Aseel Quote
Ann123 Geplaatst: 2 mei 2018 Geplaatst: 2 mei 2018 Ze zijn wellicht niet bevrucht. Wel leuk zeg, zo vroeg komkommers. Hier heb ik ze pas gezaaid. Een maand later dan gepland Quote
Itoero Geplaatst: 2 mei 2018 Geplaatst: 2 mei 2018 Hebben de meeste komkommers niet parthenocarpische vruchten? (vruchten die vormen zonder bevruchting)Ik vermoed dat het door de koude komt. Quote Potgrond, de basis van nen bloemenwinkel!
Ann123 Geplaatst: 3 mei 2018 Geplaatst: 3 mei 2018 Juist. Hier geen parthenocarpe komkommers. Heb geen serre en de rassen voor buitenteelt hebben wel bevruchting nodig. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.