HenkV Posted May 3, 2018 Share Posted May 3, 2018 Hallo Allemaal, Mijn naam is Henk en heb mij net geregistreerd. Werd tijd, als gast heb ik al heel wat informatie gehaald. Ik ben net 60 geworden en woon in Ede. Ik heb onlangs - onbedoeld - heel veel tijd gekregen en besloot toen om mij in te schrijven voor een moestuintje. In de gedachte dat het wel eens een paar jaar kon duren voordat ik aan de beurt zou zijn. Dit bleek niet zo te zijn. Binnen een week kreeg ik al een tuin toegewezen van 75 m2. Even 1,5 week hard werken en de eerste gewassen staan er sinds eind april in. Ik was al wel bezig met moestuinieren, in bakken op het terras. De zaailingen gaan nu naar het landje ipv in de potten en bakken. Scheelt weer ruimte op het terras Helemaal groen ben ik niet op moestuingebied, als ik het zo mag zeggen. Maar ik kan nog heel veel leren en daar zal het forum vast behulpzaam bij zijn. Ik heb er heel veel zin in! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter v/d Breevaart Posted May 4, 2018 Share Posted May 4, 2018 Ha Henk, mooi stukje grond! Quote Zaden kopen? | Bestel! bij Moestuinland.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrijs Posted May 4, 2018 Share Posted May 4, 2018 Dat gaat helemaal goedkomen. Alvast een "eet smakelijk" gewenst. Quote De moestuin van Patrijs Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spitskool Posted May 5, 2018 Share Posted May 5, 2018 Dat is een stukje grond om trots op te zijn. Welkom! Quote Eeuwigdurend aanrommelend moestuinier. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bit Posted May 6, 2018 Share Posted May 6, 2018 Welkom ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RobO Posted May 6, 2018 Share Posted May 6, 2018 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts