Guest Posted May 14, 2018 Share Posted May 14, 2018 Na al enige tijd te hebben meegelezen, heb ik mij vanmorgen geregistreerd. Inmiddels ben ik met pensioen. En zoals zo vele kinderen van een tuinder, had ook ik ook gezworen " nooit geen grond meer onder mijn nagels". Wanneer vroeger mijn vriendjes gingen voetballen, moest ik werken bij mijn vader in de tuinderij. Het kinderwetje van Van Houten, hadden ze bij ons thuis nog nooit van gehoord. Inmiddels kruipt het bloed al jaren waar het niet gaan kan en kweek ik al mijn groente op een klein terras en doe dat op de manier van de "Makkelijke Moestuin" i.v.m. de zeer beperkte ruimte. Nu ik de tijd aan mijzelf heb, ben ik driftig op zoek naar een volkstuin in de Krimpenerwaard. Maar niet één met een boekwerk aan regels, of astronomische overnamekosten. Ik wil groente kweken maar niet op hoog niveau recreëren, al is dit geen waarde oordeel, maar het past gewoon niet bij mij. Verder hoop ik hier een mooie tijd te hebben en nieuwe inzichten en ideeën op te doen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bit Posted May 14, 2018 Share Posted May 14, 2018 Welkom ! Misschien op dit forumonderdeel eens kijken ? : krimpen-aan-de-lek-t8278.html. Al is de Krimpenerwaard wel veel groter natuurlijk, maar het is er 1 zonder al te veel regels. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted May 14, 2018 Share Posted May 14, 2018 Bit, dank voor je reactie. Ik ben op beide complexen geweest. Maar vindt ze teveel in de bebouwde kom liggen. Ik heb het liefst een stukje in de vrijheid. Maar realiseer mij, dat dit niet van de één op de andere dag is te realiseren. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrijs Posted May 14, 2018 Share Posted May 14, 2018 Welkom, ik werd even op het verkeerde been gezet door je forumnaam, maar de Krimpenerwaard is ook mooi.Daar moet vast wel een plekje zijn met net zo'n weids uitzicht als vanaf de dijk in het Noorden. Quote De moestuin van Patrijs Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted May 14, 2018 Share Posted May 14, 2018 Patrijs, ik hoor dat je bekend ben aan de dijk in Paesens. it is ús heitelân. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RobO Posted May 14, 2018 Share Posted May 14, 2018 welkom! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bit Posted May 15, 2018 Share Posted May 15, 2018 Okok. Denk ik toch dat je op het verkeerder complex bent wezen kijken. Er is een complex in het dorp ja, maar dit is vanaf mijn huisje mijn uitzicht : En dan zit ik dus niet aan de rand van het complex, maar middenop. We zijn geheel omringd door open vrije velden en bossen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted May 15, 2018 Share Posted May 15, 2018 Bit, zou zomaar kunnen, ik ben in Krimpen aan den Lek op de twee locaties van "De oude wetering" geweest. Als er meerdere locaties zijn, kom ik graag kijken. Groet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted May 15, 2018 Share Posted May 15, 2018 Bit, ik stuur je een PM Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts