Andrew81 Geplaatst: 28 juli 2018 Geplaatst: 28 juli 2018 Hallo allemaal, Mijn naam is Andrew en ben 37 jaar en kom uit Deurne. Ik ben nu bezig met mijn moestuin voor het tweede jaar en het bevalt me zp goed dat ik ga uitbereiden.Alles staat nu zo op elkaar dus wordt tijd voor een wat ruimere opzet. Dot jaar ook een kasje geplaatst en dat lukt aardig goed. De foto's zijn al van even geleden maar denk wel dat het een idee geeft. Als er vragen zijn hoor ik het graag. Mvg Andrew Quote
Peter v/d Breevaart Geplaatst: 30 juli 2018 Geplaatst: 30 juli 2018 Welkom Andrew! Foto's zien er goed uit, mooi! Quote Zaden kopen? | Bestel! bij Moestuinland.nl
Kruidenvrouwtje Geplaatst: 30 juli 2018 Geplaatst: 30 juli 2018 Ziet er goed uit welkom Quote You can bury a lot of troubles by digging in the dirt
Krikke83 Geplaatst: 7 augustus 2018 Geplaatst: 7 augustus 2018 Ziet er netjes uit! Quote Wat je zelf kweekt, smaakt steeds beter!Met onze moestuinvereniging verdelen we zakjes zaad voor 1 euro-> http://www.detuinschuur.be/zadenWij verdelen nu ook de zaaiagenda van Diana.
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.