jootje Posted September 20, 2018 Share Posted September 20, 2018 Hoi,Alle websites vermelden: oktober...dus dat weet ik eigenlijk wel. Maar volgens de weersverwachtig gaat het best waaien de komende dagen...boompje staat vol in de wind in mijn voortuintje. Ook allemaal niet erg....maar we gaan een week weg..Ben zo blij met mijn appeltjes. Net gevoelt, ze zitten echt stevig vast nog....zouden ze kunnen blijven zitten nog? Of hangen in dit geval? Zou het zo jammer vinden als ik terug kom mijn appeltjes op de grond liggen..., Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ciska Posted September 20, 2018 Share Posted September 20, 2018 Zou het echt zoveel uitmaken die paar weken?.....ik persoonlijk zou ze er denk ik af halen...Mja dat ben ik. volgens mij is alles vroeger dit seizoen. Haal er eens een af en proef die...als ie lekker is dan gewoon de rest plukken. Zouden ze niet na rijpen binnen? Gelukkig staan mijn bomen wel iets beschut en krijgen niet de volle laag, maar die takken hangen ook door en zijn zwaar van de appels.....dus hoop dat de schade mee gaat vallen. Ik denk wel dat ik dinsdag flink appels kan gaan rapen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jootje Posted September 20, 2018 Author Share Posted September 20, 2018 Dank, Cis! Ik heb er een afgehaald en opgegeten samen met de klieinzoon. Erg lekker! Lekker fris zoet appeltje! Dat ik daar zelf niet opkom...om er een te proeven! Ze gaan er vanavond af! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts