Claudy Geplaatst: 30 september 2018 Geplaatst: 30 september 2018 hallo, Denk eraan om nog wat nieuwe bonen te bestellen bij Vreeken. IK wil graag een lekkere, niet draderige boon, die een goede productie hebben en hoog klimmenDenk aan-butter and grass-overvloed-neckergoldneckerkonigin graag jullie reacties! Quote
prettig gestoord Geplaatst: 30 september 2018 Geplaatst: 30 september 2018 Ik heb de kentucky wonder, een gele stokboon op mijn ruillijstje staan. Is dat misschien iets voor je? Quote Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!
Ciska Geplaatst: 30 september 2018 Geplaatst: 30 september 2018 Heb geen van lijst, wel lekkere zonder draderig te worden...”cobra” Quote
Mr bean Geplaatst: 30 september 2018 Geplaatst: 30 september 2018 Cobra is wel lekker idd, kan ook in de kas. Ik heb nog wel redelijke lange stokboon voor je. Rijk dragend en vrij lang te plukken mits je hem regelmatig plukt.Smaak is erg lekker als ze niet al te dik zijn. Quote
Claudy Geplaatst: 30 september 2018 Auteur Geplaatst: 30 september 2018 hallo, Mr. Bean en prettig gestoord, ik heb interesse in de bonen..we zijn gek op bonen. Leuk om een ander soort te proberen. groetjes CLaudia Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.