Remco124 Posted October 21, 2018 Share Posted October 21, 2018 Hallo allemaal, Mijn naam is Remco, ik kom uit een dorpje vlakbij Groningen. Na een aantal jaren een moestuin in een kas te hebben gehad, ga ik zometeen mijn tweede seizoen in met een “gewone” moestuin. Ik ben een liefhebber van vele soorten groenten en ga proberen mijn vorderingen zoveel mogelijk te delen hier op het forum. Op en aanmerkingen zijn hierbij van harte welkom! GroetenRemco Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bit Posted October 21, 2018 Share Posted October 21, 2018 Welkom ! ( je persoonlijke ( voor iedereen wel zichtbaar ) moestuindagboek/blog kun je hier aanmaken : blog/ ) Natuurlijk zijn we benieuwd ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kruidenvrouwtje Posted October 21, 2018 Share Posted October 21, 2018 Welkom Quote You can bury a lot of troubles by digging in the dirt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tien Posted October 21, 2018 Share Posted October 21, 2018 Welkom en veel succes met het moestuinieren in de openlucht. Quote Groetjes, TienMijn blog Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrijs Posted October 21, 2018 Share Posted October 21, 2018 Leuk Remco,En we zijn dol op plaatjes. Quote De moestuin van Patrijs Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter v/d Breevaart Posted October 21, 2018 Share Posted October 21, 2018 Een hartelijk welkom, Remco! Quote Zaden kopen? | Bestel! bij Moestuinland.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts