GuusB Posted November 25, 2018 Share Posted November 25, 2018 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
weknow Posted November 25, 2018 Share Posted November 25, 2018 een chayote maar wel al overrijpe. Bestaat gestekeld en zonder stekels op vrucht. Klimplant met takken van vele meters. Hier eenjarig. Vruchten smaken als stevige mildsmakende komkommer, maar minder nat. Rauw kan, maar gewokt of gestoofd geschikte bewaargroente. Vruchten bewaren zoals appels...koel en donker. Gestekelde doet het hier beter. Ik had buiten aan 1 gestekelde een 60-tal vruchten dit jaar en aan 2x ongestekeld 6 vruchten. Als je vruchten vorstvrij in pot met grond zet, steeltje naar boven, dan gaan ze aan begin van lente wortels maken en nieuwe plant vormen. Uitplanten eind mei/begin juni...vanaf augustus gaat ie heel hard Is ook wel ergens uitgebreid topic over op dit forum. Zoekfunctie rechtsboven. Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts