Tjitske,s tuintje Geplaatst: 15 december 2018 Geplaatst: 15 december 2018 (aangepast) Mijn naam is Tjitske Teensma , sinds 2 jaar heb ik samen met mijn echtgenoot,de tuin van mijn vader overgenomen. Het is een heerlijk plekje om te vertoeven. Mijn vader heeft de tuin z,n 35 jaar in bezit gehad. Ik ben af en toe wel eens langs geweest om te oogsten, maar niet echt getuinierd. Onbewust wel heel veel meegekregen. En nu heb ik dus 2 informatiebronnen. Mijn vader en dit forum. 16 december 2018 aangepast door Gast Quote
Peter v/d Breevaart Geplaatst: 15 december 2018 Geplaatst: 15 december 2018 Wat leuk, Tjitske!Welkom op het forum, hopelijk kunnen hier veel van elkaar leren! Quote Zaden kopen? | Bestel! bij Moestuinland.nl
Kruidenvrouwtje Geplaatst: 16 december 2018 Geplaatst: 16 december 2018 Welkom Quote You can bury a lot of troubles by digging in the dirt
Patrijs Geplaatst: 18 januari 2019 Geplaatst: 18 januari 2019 Welkom. Wat een mooi winterplaatje. Quote De moestuin van Patrijs
appelvrouw Geplaatst: 19 januari 2019 Geplaatst: 19 januari 2019 Welkom Tjitske(mooie naam!). Wie weet gaan wij hier nog wat van jouw vader leren..35 jaar ervaring Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.