Trea Geplaatst: 17 januari 2019 Geplaatst: 17 januari 2019 Hoi Forumleden. Eind oktober ben ik slapend lid geworden. Ik dacht toen al iets over waarom ik lid werd en mijn tuin te hebben gezegd. Maar ik kan niks terugvinden. In de vraag die ik net heb gesteld over afschermen van een mini-moestuin staat iets meer over waarom ik mezelf heb aangemeld. Daar staat ook een foto van de tuin met kippenhok waar op dit moment 9 krielkipjes in wonen. Naast het idee van een mini moestuintje heb ik een aantal fruitbomen en bessenstruiken staan. Kersen, appels, pruim, blauwe bes, aalbessen, kruisbes, peer. Ik ben niet zo van persoonlijke zaken op openbare fora. Dus ga ik geen foto posten van mezelf en het ook niet hebben over familie en werk. Ik ben wel heel blij met dit mooie forum. En alle info / tips die ik hierop kan vinden. Dank daarvoor aan iedereen die hieraan heeft bijgedragen. Groet 'Trea' Quote
Kruidenvrouwtje Geplaatst: 17 januari 2019 Geplaatst: 17 januari 2019 Hoi Quote You can bury a lot of troubles by digging in the dirt
Peter v/d Breevaart Geplaatst: 17 januari 2019 Geplaatst: 17 januari 2019 Hallo, welkom hier! Quote Zaden kopen? | Bestel! bij Moestuinland.nl
appelvrouw Geplaatst: 19 januari 2019 Geplaatst: 19 januari 2019 Welkom Trea. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.