Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

He getsie...wat vervelend zou je die voor mij kunnen meenemen en alvast oppotten? Of anders stekken? Als je hem zelf ook wilt? Ik heb nog een verzoek voor een plant bij de buurman vandaan....volgens mij oregano Kreta...is pas later verkrijgbaar volgens de website

Geplaatst:

@Ciska Als je een nummertje heb kan ik hem op mijn wensenlijst gooien kon niets vinden over kreta. Wel diverse griekenland.

Als de knol groot genoeg is (hs date) gooi ik hem gelijk in een pot dan is tie makkelijker te stekken. Ogen zijn nogal slecht zichtbaar van wat ik tot nu toe heb gekocht.

@Mellie Eustoma staat genoteerd zal de volgende ronde kijken

You can bury a lot of troubles by digging in the dirt

• 2 weeks later...
Geplaatst:

Inmiddels is de hakselaar verkocht.

Ook zijn de tomaten de grond in. (mogelijkheid tot reserveren plantjes, mits genoeg plantjes)

Lijst als het goed is aangepast met ruil/en bestellingen

Geplaatst:

Ik zie dat je daslook wilt Kruidenvrouwtje. Daar heb ik gigantische aantallen van. Zal een pot meenemen voor je.

Ik heb ook wel interesse in de heggenschaar als je die nog hebt. Volgens mij werkt de mijne niet meer. Hij zei vorig jaar boem en sindsdien niet meer aangezeten

• 3 weeks later...
Geplaatst:

Nog niet iedereen heb ik een ruil mee Misschien heeft mijn buurman nog wat leuks?

Verder heb ik momenteel ook nog grotere plastic ronde potten in de aanbieding gok 30cm breed.

Geplaatst:

Morgen voor bestellingen naar vreeken lopen.

Aangezien ik niet weet wat die goede man vrijdag gaat doen is donderdag mijn uiterste shopdag.

Dan heb ik vrijdag nog om alle bestellingen te ordenen

Geplaatst:

Ok dit is het geworden:

207919 bhut jolokia color mix

291177 Bumble bee sunrise tomaat

291860 Besjestomaat

En vorig jaar heb jij voor mij Tenton de venus tomaat mee gebracht, nog niet een zaadje daarvan is gekiemd zou je dit even willen melden? Was de enige tomaat die niet is opgekomen.

Geplaatst:

Het zou leuk zijn als dit lukt.

Bij tussentijds bestellen reageert men meestal niet bij Vreeken,..pas na levering is al meerdere malen mijn ervaring. Ik weet niet of voorschieten lukt? Ik kan het bedrag morgen naar je overmaken.

354340 MARALROOT

347770 KNOLZIJDEPLANT

345200 GULDENROEDE

334000 BERGAMOT

571540 Achillea millefolium 'Cassis' / 'Rubra'

328920 ZEEKRAAL

822710 MOERBEI, ZWARTE

345080 GINSENG, POOR MAN'S

357600 REUKGRAS

360000 SINT JANSKRUID

365000 VALERIAAN

367400 VLOZAAD

822245 'Murray' GOJI-BES( plant formaat niet vermeld)

671210 ARMERIA formosa

372100 IJZERHARD

Geplaatst:

Ronde 1 zo goed als lege winkel

Maar deze week wordt bedrijf bevoorraad. Morgen weer heen voor asperges die ze vandaag gaan inpakken...

Ananaskers komt pas medio mei. Ze gaan wel wat doen met de binnengekomen klachten.

Geplaatst:

Ik zocht specicifiek de zwarte gojibes, de rode heb ik meerdere. Ijzerhard en st Janskruid, super mag je die weglaten bij de bestelling. Ik kan ook wel wat zaad missen van het een en ander in de bestelling.

Dit jaar voor het eerst aan de Dahlia's, elke dahlia is welkom.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...