Mellie Posted February 5, 2019 Share Posted February 5, 2019 Hallo moesvrienden, Heeft er iemand toevallig nog wat lisianthus zaden liggen? De kleur maakt me niet uit. Ik ben net een bos bloemen aan het schikken en ik bedenk me hoe mooi ik deze prairiebloem vind. Wil dit van de zomer graag in mijn tuin hebben. Heeft er iemand nog wat zaden hiervan over? Zou zo leuk zijn! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Indy Posted February 6, 2019 Share Posted February 6, 2019 Zaten ze niet bij de zaden van de Lidl dit jaar? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mellie Posted February 6, 2019 Author Share Posted February 6, 2019 Niet gezien. Ook voorgaande jaren niet, maar zag al dat het per filiaal ook best scheelt. Bij mijn moeder in Brabant hadden ze bv geen platte peterselie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts