Geplaatst: 10 april 20196 j Auteur Vanmiddag even onkruid wieden ,samen met mijn zoon ,Ik hem aangewezen wat hij weg moest halen en hem ook gezegd dat hij die paar rabarbersteeltjes die er niet zo mooi uitzagenook weg kon halen ,Ik ben ondertussen wat op gaan ruimen in de kas en toen ik 10 minuten later weer buiten ging kijken , zag ik dat mijn zoon AL het rabarber had gewied. ................
Geplaatst: 10 april 20196 j Je kan niet zeggen dat hij niet ijverig is..... Zolang de wortels niet weg zijn zal de rabarber wel weer uitlopen. De moestuin van Patrijs
Geplaatst: 19 april 20196 j Auteur Vanmorgen samen met m'n zoontje naar de tuin geweest , we hebben de oude composthoop leeggehaald en weer een nieuwe opgezet, Hij heeftgoed geholpen, vanmiddag ging ook z'n neefje mee , maar dat was geen succes , valt mee dat ze niet in de sloot zijn gevallen! Maar goed we hebben er van genoten vandaag en dat is het belangrijkste!
Geplaatst: 29 december 20196 j Zoontje wordt groot, helpt mama met de kipjes verzorgen en Sultan uitlaten. Kijken of de kleine tuinkabouter en klein tuinmannetje wordt
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.