zuid61 Geplaatst: 20 maart 2019 Geplaatst: 20 maart 2019 Hoi allemaal, Ik ben net lid geworden van het moestuin forum. Ik woon in Olst en heb een volkstuin van 50 m2. Ik tuin al 20 jaar met heel veel plezier. Hoop veel te kunnen delen hier en ben ook zeer benieuwd naar alle ervaringen. Tot zover... groetjes Ingrid Quote
Charly Geplaatst: 20 maart 2019 Geplaatst: 20 maart 2019 Hai IngridAl 20 jaar ervaring! Hartstikke fijn dat je komt delen op ons forum. Welkom hier! Quote wees bevriend met kleine dingen
Peter v/d Breevaart Geplaatst: 20 maart 2019 Geplaatst: 20 maart 2019 Welkom op het forum Ingrid! Quote Zaden kopen? | Bestel! bij Moestuinland.nl
Mellie Geplaatst: 21 maart 2019 Geplaatst: 21 maart 2019 Oeh wat een hoop kennis en ervaring zijn we met jou rijker geworden zeg. Van harte welkom en veel plezier hier en in de tuin. Quote
Kruidenvrouwtje Geplaatst: 22 maart 2019 Geplaatst: 22 maart 2019 Welkom Quote You can bury a lot of troubles by digging in the dirt
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.